fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסלני גלבוע גליל הדהימו את מכבי תל אביב

הקבוצה זאת פעם נוספת, ולראשונה בעונה אחת מנצחת פעמיים את מכבי ת"א, הפעם לעיניי הקהל המדהים שלא הפסיק לתמוך לאורך המשחק.
אקשן מהמשחק (צילום לילך וייס, מנהלת הליגה)
אקשן מהמשחק (צילום לילך וייס, מנהלת הליגה)

קבוצת הכדורסל גלבוע גליל עושה זאת פעם נוספת, ולראשונה בעונה אחת מנצחת פעמיים את מכבי ת"א, הפעם לעיניי הקהל המדהים שלא הפסיק לתמוך לאורך המשחק.

מרפי הולוואי שוב הצטיין עם דאבל-דאבל וביחד עם ג'ייסון סיגרס הוביל את הפועל גלבוע/גליל לניצחון על מוליכת הטבלה.

אקשן מהמשחק (צילום לילך וייס, מנהלת הליגה)
אקשן מהמשחק (צילום לילך וייס, מנהלת הליגה)

האדומים מהגלבוע הובילו לאורך כל המשחק, כשבמהלך המחצית הראשונה אף נהנו אף מיתרון דו- ספרתי. מכבי, כמו מכבי, לא ויתרה והחל מהרבע השלישי החלה לנגוס ביתרון, כאשר גם הפעם מוכרע המשחק רק עם הבאזר.

ג'ייסון סיגרס, בלט עם 23 נקודות, חתם את הסיפור עם סל שהעלה ל-75:79, 43 שניות לסיום. לצדו של סיגרס, הצטיין כאמור מרפי הולוואי עם 18 נקודות ו-16 כדורים חוזרים. חואקין שוכמן היה מצוין וקלע שיא אישי של 13 נקודות.

בסיום המשחק היה זה דווקא מרפי הולוואי המצטיין, שהחטיא שתי זריקות עונשין וגיא פניני היה יכול לשלוח את המשחק להארכה, אבל הגנת ברזל ולחץ על הכדור הובילו להחטאה מבחוץ

והאדומים חגגו ניצחון בית חשוב. 77:80 בסיום.

"עשינו משחק טוב בעיקר בצד ההגנתי", אמר בסיום המשחק מאמן הגלבוע, אריאל בית-הלחמי. "הינו הרבה יותר מרוכזים ממשחקים קודמים ושמרנו טוב לאורך רוב המשחק. לקראת הסוף עשינו קצת שטויות אבל השחקנים ידעו להתעלות ואני מרוצה מהעבודה הטובה שעשו. משחק טוב, והראש כבר במשחק הבא בנהריה."

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות