fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגלן העונה הראשון לא מימש את הפרס: כרטיס טיסה ללונדון

יגאל כהן מודה: "היום אין מצב שהייתי מוותר על כרטיסי הטיסה". כדורגלן העונה 2014/15 יטוס לנופש באגן הים התיכון. האירוע יתקיים במתכונת שונה לעומת שנים עברו, במעמד ראשי הרשויות באזור
כהן וגבאי ב- 1988 (צילום יורם בן יהודה)
כהן וגבאי ב- 1988 (צילום יורם בן יהודה)

כדורגלני העונה הראשונים של ידיעות הגליל היו יגאל כהן, אז שחקן הפועל נצרת עילית ומשה גבאי, אז שחקן מכבי אחי נצרת. אגב, שתי הקבוצות הובילו את הטבלה ערב מחזור נעילת העונה, אך הפסידו במחזור האחרון ולא עלו לליגה גבוהה יותר.

כהן וגבאי הוכתרו בטקס חגיגי וזכו ב: כרטיסי טיסה ללונדון. בעוד שמשה גבאי המיר את היעד וטס לקפריסין, שם קיימה קבוצתו מחנה אימונים בעונה שאחרי, הרי שיגאל כהן לא מימש את הזכייה עד עצם היום הזה…

בחלוף 27 שנים אומר כהן: "הייתי ילד, לא ידעתי מה זה חוץ לארץ, העדפתי להישאר במגדל העמק. חשבתי מה לי וללונדון, היום אין מצב שהייתי מוותר על כרטיסי הטיסה".

כהן וגבאי ב- 1988 (צילום יורם בן יהודה)
כהן וגבאי ב- 1988 (צילום יורם בן יהודה)

בימים אלו הולכות ונשלמות ההכנות לבחירת מצטייני עונת הכדורגל של עיתון ידיעות הגליל. כדורגלן העונה, שיוכתר בפעם ה- 28, יקבל… נופש באחד היעדים לבחירתו באגן הים התיכון. סביר להניח שאין מצב שהכדורגלן הנבחר יוותר על הפרס, כפי שעשה יגאל כהן.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, האירוע יתקיים במתכונת שונה לעומת שנים עברו. לא עוד אירוע מרכזי אחד, אלא שורה של אירועים קטנים ואינטימיים, במעמד ראשי הערים השונים. לא רק כדורגלן העונה יוכתר, אלא גם מאמן העונה, תגלית העונה, מלך שהשערים, שהשחקן היעיל, היציב וכן מנהל העונה.

ידיעות הגליל מבקש להודות לספונסרים שמסייעים להצלחת האירוע המתגלגל: עיסא ערטול, יבואן המשקה המוגז good , קו האופנה עפולה, איציק שוקרון ממכבסת מלבין הצפון, שלומי ביטון מדפוס שלומי בעפולה, רוני רובין מרובין נכסים, יגאל אעידן מאידן אבטחה, שי מויאל ממחסני הנעלה והלבשה בנצרת עילית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות