fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יש עוד עבודה כדי להגיע מוכנים לליגה"

הפועל נצרת עילית שבה לפנות בוקר ממחנה האימונים בבולגריה, בצוות המקצועי מרוצים מהגיובש המקצועי והחברתי, אבל מבהירים כי הקבוצה עדיין לא מכונה לליגה
הצוות המקצועי בבולגריה (צילום יצחק סולומון)
הצוות המקצועי בבולגריה (צילום יצחק סולומון)

"בסך הכל אני יוצא מאוד מרוצה מהמחנה, אך יש לנו בארץ עוד עבודה בכדי שנגיע לליגה מוכנים", אומר מאמן הפועל נצרת עילית, רפי בוסקילה, שמסכם את מחנה האימונים שקיימה קבוצתו בעיירה פראבץ שבבולגריה.

הקבוצה שבה לפנות בוקר ממחנה אימונים בן 10 ימים בעיירה פראבץ, בולגריה. לדברי המאמן בוסקילה: "בסיומו של המחנה אני מאוד מרוצה. כל המחנה עבר בצורה מדהימה, ללא כל בעיית משמעת ובאווירה חיובית מאוד. המקום שהיינו בו אפשר לנו להתמקד אך ורק בכדורגל"הצצות המקצועי בבולגריה (צילום יצחק סולומון)

עוד מוסיף בוסקילה: "מבחינה מקצועית השגנו את המטרה עבדנו ותרגלנו את השיטה שבה אנו רוצים לשחק וגם מבחינה גופנית עבדנו היטב. מבחינת גיבוש הקבוצה והשחקנים, לא היה טוב מזה".

הצוות המקצועי בבולגריה (צילום יצחק סולומון)
הצוות המקצועי בבולגריה (צילום יצחק סולומון)

גם המנג'ר   שמעון הדרי אומר דברים דומים. "התאמנו במקום מרוחק כדי לנתק את השחקנים מכל הפיתויים של העיר הגדולה, שהינו במתקן מדהים עם התנאים הכי טובים שיכולים להיות לקבוצת כדורגל שמתכוננת לליגה, בסך הכל אני מרוצה מההשקעה ומהרצינות של השחקנים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות