fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש לו פינה חמה בלב להפועל בית שאן

לאחר שכבש כמעט כל פסגה אפשרית בכדורגל הישראלי: העפלה לליגת העל, זכייה בגביע הטוטו, זכייה בגביע המדינה, אליפות המדינה והשתתפות במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית וזימון לנבחרת ישראל, לבלם הבית שאני של הפועל באר שבע יש עוד חלום קטן, להביא את צלחת האליפות לבירת הנגב לאחר 40 שנה בדיוק.
שיר צדק (צילום עדי פרץ, מאיר אבן חיים)
שיר צדק (צילום עדי פרץ, מאיר אבן חיים)

לאחר שכבש כמעט כל פסגה אפשרית בכדורגל הישראלי: העפלה לליגת העל, זכייה בגביע הטוטו, זכייה בגביע המדינה, אליפות המדינה והשתתפות במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית וזימון לנבחרת ישראל, לבלם המצוין של הפועל באר שבע יש עוד חלום קטן, להביא את צלחת האליפות לבירת הנגב לאחר 40 שנה בדיוק.

שיר צדק, שנולד בבית שאן וגדל במחלקת הנוער של האגודה המקומית. כששיר צדק נולד, הפועל בית שאן מינתה בדיוק את אלישע לוי למאמן הקבוצה. כשהקבוצה כיכבה בליגת העל, צדק החל את הקריירה שלו בבית הספר לכדורגל של הפועל בית שאן.

שיר צדק (צילום עדי פרץ, מאיר אבן חיים)
שיר צדק (צילום עדי פרץ, מאיר אבן חיים)

עשה את כל הדרך לנתניה וקריית שמונה עד שהפך לאחד הבלמים הטובים בארץ והוא ללא ספק היורש של יהודה עמר. "אנו נמצאים בתקופה אינטנסיבית במיוחד במאבק אליפות. זה תלוי רק בנו", הוא אומר  ומוסיף בצניעות האופיינית לו, כי יש לו פינה חמה בלב להפועל בית שאן. "אני שמח שהקבוצה הבטיחה את ההישארות בליגה. אני מקווה לראות את האגודה משחזרת את ימיה הגדולים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות