fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש לה תפקיד חדש

חודשים ספורים אחרי שסיימה את עבודתה בחברה הכלכלית בנצרת עילית, ותשע שנים לאחר שעזבה את העירייה לטובת שליחות בחו"ל, פאולה לאם חיים חוזרת לכהן בתפקיד מנהלת אגף
פאולה לאם חיים (צילום עצמי)
פאולה לאם חיים (צילום עצמי)

מנכ"לית החברה הכלכלית לשעבר, פאולה לאם חיים, לא נאלצה להמתין יותר מדי זמן לתפקיד הבא שלה. חודשים ספורים אחרי שסיימה את עבודתה בחברה הכלכלית בנצרת עילית, ותשע שנים לאחר שעזבה את העירייה לטובת שליחות בחו"ל, פאולה לאם חיים חוזרת לכהן בתפקיד מנהלת אגף חדש, שיאגד בתוכו את תחום הקליטה תחת הכותרת שילוב ובנוסף תהיה אמונה על תחום האכלוס והתעסוקה, אגף שלא היה קיים עד כה בעיריית נצרת עילית.

פאולה לאם חיים (צילום עצמי)
פאולה לאם חיים (צילום עצמי)

"אני שמחה לחזור לעירייה ומודה לראש העיר על האמון שהוא נותן בי", אמרה לאם חיים וציינה כי בכל השנים שחלפו המשיכה לשמור על קשר הדוק עם העיר באמצעות פעילות התנדבותית בתחומי קליטת עולים ובהיותה יו"ר התאחדות עולי מולדובה בנצרת עילית.

"אני גרה בעיר מאז שעליתי לארץ, כבר כמעט 40 שנה, כאן נולדו לי ילדיי וכאן אני שמחה לתרום ולעשות ממקום של אהבה אמיתית", אמרה

-האגף החדש זה בעצם שם חדש לאגף הקליטה?

"לא, המדיניות החדשה רואה את הקליטה כחלק ממכלול שלם של הגדלת האוכלוסייה בעיר, לא רק מקרב העולים אלא גם משפחות צעירות מכל חלקי הארץ שיגיעו לעיר ויקימו בה את ביתם".

-זה לא חלום באספמיה?

"ממש לא, בעידן פלוט זאת מציאות. העיר עוברת בחודשים האחרונים מהפיכה של ממש בכל תחומי החיים וניצני השינויים ניכרים בכל פינה ואין לי ספק שהתוצאה שלהם תביא לכאן משפחות חדשות ותהפוך את נצרת עילית לעיר אטרקטיבית עבורן".

-איך נכנס השוויון החברתי לאגף החדש?

"כל התחומים שציינו נכנסים לתוך השוויון החברתי. שוויון חברתי של גם קליטת עולים, גם קליטה של משפחות מהמרכז ומשאר הערים בארץ, גם סיוע במציאת פתרונות תעסוקה, גם שילוב המשפחות בהווי העיר והאוכלוסייה הותיקה וגם חיזוק האוכלוסייה הוותיקה והצעירה".

-נשמע לא פשוט

"אכן זהו תפקיד מאתגר ואני נכנסת אליו במלוא המרץ והרצון לשנות ולהצליח. זה אולי נשמע קלישאה, אבל אני בהחלט רואה במשימה הזאת משימה לאומית וציונית ממדרגה ראשונה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות