fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש בית לתנועת הצופים בבית שאן

ראש העיר בן שטרית: "קיבלתי החלטה להקצות 30 אלף שקל לשיפוץ רחב מאד כולל תשתיות חשמל מים ומזגנים. הדירה שופצה ונמסרה לגרעין החדש".
צופים בבית שאן (צילום עצמי)
צופים בבית שאן (צילום עצמי)

חניכי תנועת הצופים בבית שאן, בירכו את ראש העיר רפי בן שטרית והודו לו על מאמציו למצוא להם מקום שישמש כ"קומונה" שלהם: דירה משופצת ומשודרגת. ראש העיר התייחס לנושא זה ואמר השבוע: "קחו לדוגמא את גרעין הצופים. קבוצת צעירים איכותית ( שלא מצביעה בבית שאן !) שבאה לכאן לשנת שירות. הדירה שלהם נראתה כמו אורוות סוסים הרוסה וחרבה. קיבלתי החלטה להקצות 30 אלף שקל לשיפוץ רחב מאד כולל תשתיות חשמל מים ומזגנים. הדירה שופצה ונמסרה לגרעין החדש".

צופים בבית שאן (צילום עצמי)
צופים בבית שאן (צילום עצמי)

בן שטרית ניצל את ההזדמנות ואת הבמה ונדרש לתאר את סדר העדיפויות שלו: "למה אני מספר לכם את זה? כדי שכולנו נבין את סדר העדיפות החדש בעיר שלנו. אנחנו מקצים תקציבים לחינוך. לנוער. לתרבות. לשינוי התרבותי המשמעותי והמהותי. אפשר היה להתעלם. לתת לנערות ולנערים לשבור את הראש לבד, אבל אני יודע בתוך עמקי לבי עד כמה תנועות הנוער הציוניות חשובות -מאוד מאוד; עד כמה הן משפיעות מעצבות מחנכות ובונות דור צעיר חזק מוביל ומנהיג".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות