fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יצא לפנות מזרן, הציל חיי פעוט

שם טוב חנוכייב, עובד אגף שפ"ע בעיריית מגדל העמק, נקרא לשטח במהלך ארוחת הבוקר והציל ילד שננעל ברכב. הסבתא והאמא לא ידעו נפשן מאושר, רעדו מהתרגשות, ולא הפסיקו להודות "הצלת לנו את הילד", התייפחו
שם טוב חנוכייב (צילום עצמי)
שם טוב חנוכייב (צילום עצמי)

זה בקלות יכול היה להסתיים בטרגדיה נוראית. שם טוב חנוכייב, עובד אגף שפ"ע בעיריית מגדל העמק, כבר 27 שנים בעירייה, היה במהלך ארוחת הבוקר השגרתית שלו ביום שלישי בבוקר והתבקש על ידי מנהל האגף, ניר חבקין, לצאת מיידית לפנות מזרון, שנזרק על ידי תושבים. "אמרתי שאצא אחרי הארוחה, אבל הוא התעקש שאצא מיידית לשטח, כאילו הרגיש משהו, כנראה שההתעקשות שלו הצילה חיים".

שם טוב חנוכייב (צילום עצמי)
שם טוב חנוכייב (צילום עצמי)

שם טוב חנוכייב, אב ל- 3 ילדים, יצא מייד לאזור יד לבנים במגדל העמק, במטרה לפנות את המזרון ולא האמין למראה עיניו. "ראיתי רכב נעול שבתוכו תינוק, לידו האמא והסבתא בפאניקה, היסטריה של ממש, אובדות עצות ולא יודעות מה לעשות", הוא משחזר.

שם טוב חנוכייב התעשת מהר. הוא הוריד את החולצה, שבר את החלון, מצא את התינוק במצב מעורפל והציל את חייו. "מזל שהאירוע היה ליד קופת חולים, אחרי שפרצתי את האוטו, האמא רצה עם התינוק לקופת חולים, שם החזירו אותו לחיים", משחזר חנוכייב.

הסבתא והאמא לא ידעו נפשן מאושר, רעדו מהתרגשות, ולא הפסיקו להודות לשם טוב חנוכייב. "הצלת לנו את הילד", התייפחו.

מנהל אגף שפ"ע, ניר חבקין, שבקרוב יסיים את תפקידו, אמר: "אי אפשר להסביר את זה, בחיים לא אמרתי לעובד לקום במהלך ארוחה, הפעם הייתה לי הרגשה משונה, אפילו לא יודע להסביר, אני שמח שההתעקשות שהעובד יצא מיידית לשטח עזרה להציל חיים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות