fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר כרמיאל צפת בדק אפשרות… לרכוש את הפועל נצרת עילית

רונן פלוט בכלל לא נכנס לעובי הקורה, זימן אליו את יושב ראש המועדון, רוני ליקוורניק, וביקש ממנו לשבת עם טויטו ולבדוק את הדברים. ליקוורניק הסביר כי אין לו בעיה להעביר את הקבוצה, ונקב בסכום של 2 מיליון שקל.
רוני ליקוורניק
פרש. רוני ליקוורניק (צילום עצמי)

יושב ראש והבעלים של כרמיאל/ צפת מליגה א', ציון טויטו, הגיע באמצע השבוע שעבר ללשכת ראש הערי נצרת עילית, רונן פלוט, עם בקשה… לרכוש את קבוצת הכדורגל הפועל נצרת עילית. טויטו, איש עסקים מצליח המתגורר באחד היישובים בגליל המערבי, הגיע עם מי שנחשב למקורבו ולבן טיפוחיו, כדורגלן העבר אילן סויסה, היום מאמן כרמיאל/ צפת, שהיה האיש שתיווך בין טויטו לפלוט.

פלוט בכלל לא נכנס לעובי הקורה, זימן אליו את יושב ראש המועדון, רוני ליקוורניק, וביקש ממנו לשבת עם טויטו ולבדוק את הדברים. ליקוורניק הסביר כי אין לו בעיה להעביר את הקבוצה, ונקב בסכום של 2 מיליון שקל.

רוני ליקוורניק
רוני ליקוורניק (צילום עצמי)

ליקוורניק: "אמרתי בעבר ואני חוזר ואומר היום, מי שחושב שהוא מסוגל להביא כסף ולנהל את המועדון יותר טוב ממני, מוזמן לקחת אותו. אני האחרון שאעמוד בדרכו".

על פי גורמים בכירים בנצרת עילית, הסיכוי שטויטו ירכוש את הקבוצה קלוש ביותר. "זה לא רק לרכוש את הקבוצה, צריך גם להעמיק תקציב לליגה הלאומית", אומרים בנצרת עילית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות