fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר חדש לוועד למען החייל בנצרת עילית

אריה ברקוביץ, מוותיקי נצרת עילית, מחליף את רוני ליקוורניק, שפורש אחרי עשור בתפקיד. "שמח למלא את התפקיד ולעמוד בראש הועד למען החייל בנצרת עילית", אמר ברקוביץ
אריה ברקוביץ (צילום עצמי)
אריה ברקוביץ (צילום עצמי)

אל"מ במיל' אריה ברקוביץ'  תושב נצרת עילית המשמש בתפקיד ראש אגף הבינוי בבית החולים רמב"ם ועומד בראש הקמת בית החולים הממוגן הראשון בארץ והגדול מסוגו בעולם, נענה לבקשת ראש העיר רונן פלוט והודיע על נכונותו לעמוד בראש הועד למען החייל בנצרת עילית. הוא מחליף את חבר המועצה רוני ליקוורניק, שעמד בראש הועד במשך 10 השנים האחרונות.

השבוע בישר פלוט על היו"ר החדש – אריה ברקוביץ, תושב ותיק בנצרת עילית, אל"מ במיל' ומשמש בעבודתו בתפקיד ראש אגף בינוי במרכז הרפואי רמב"ם.

אריה עומד בשנים האחרונות בראש פיתוח הקמפוס החדש והכולל של בית החולים הממוגן הראשון בארץ והגדול מסוגו בעולם, בשירותו הצבאי הוא שימש  בתפקידי פיקוד בכירים ונמנה עם מקימי שכונת גבעת ברק בנצרת עילית. יש לו תואר שני במנהל ציבורי ויחסים בינלאומיים ותואר שני במנהל עסקים.

אריה ברקוביץ (צילום עצמי)
אריה ברקוביץ (צילום עצמי)

בשנת 2001 השתחרר בדרגת אל"מ לאחר 28 שנות שרות בקבע במהלכם הוביל תהליכי בינוי מבצעי ומנהלתי ובין היתר היה חבר בצוותים שגיבשו את המשמעויות המקרקעיניות והתשתיות בהסכם השלום עם מצרים. "אני מודה לראש העיר על האמון שהוא נותן בי ושמח למלא את התפקיד ולעמוד בראש הועד למען החייל בנצרת עילית", אמר אריה בתגובה.

ראש העיר רונן פלוט ברך על המינוי ואמר :"אריה ברקוביץ' הוא מלח הארץ, תושב גאה בנצרת עילית שמוכן ורוצה לתרום למען העיר והקהילה. אני מודה לו על נכונותו לקחת על עצמו את התפקיד בהתנדבות ורואה בו גם דמות שמעוררת השראה לגאוות יחידה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות