fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוסי, ילד שלי מוצלח

יוסי נימלמן, בן למשפחה ותיקה ושורשית בנצרת עילית, מונה לעוזר ראש העיר. נימלמן מלווה את רונן פלוט מאז שהיה נער, שחיפש עבודה בחופשת הקיץ ורונן שימש בתפקיד מזכיר מועצת הפועלים בתחילת דרכו הציבורית. הקשר בין השניים מבוסס על אמון והערכה הדדית, הרבה מעבר לראש עיר ועוזר
יוסי נימלמן (צילום עצמי)
יוסי נימלמן (צילום עצמי)

יוסי נימלמן, 50, נשוי לאלה ואב לחמישה: איימי, טומר, מאיה, אריאל, ונעמה, הוא עוזר ראש העיר החדש בנצרת עילית.

בנצרת עילית הוא מכר כבן למשפחה ותיקה ושורשית שעלתה בנות ה- 60 מרומניה, בתקופה בה העיר קלטה עלייה מאסיבית ממזרח אירופה והרומנים היו הדומיננטיים בעיר. המשפחה נקלטה בנצרת עילית. הוריו, משה וגילדה גידלו את ילדיהם בצניעות ובאהבה ולצד טיפוח התא המשפחתי דאגו תמיד להיות מעורבים בחיי העיר ולפרגן לה בכל הזדמנות.

נימלמן נחשב לאיש הסתרים של פלוט, אחד שהלך עם פטרונו גם בימים הקשים. הקשר בין יוסי לרונן פלוט נמשך כבר למעלה מ- 30 שנה עוד בתקופה שיוסי היה נער, תלמיד תיכון, שחיפש לעצמו עבודה בקיץ וניסה את מזלו במועצת הפועלים. רונן פלוט שהיה אז בתחילת דרכו הציבורית, הסביר פנים לנער החרוץ ודאג לו ולחבריו למצוא מקום עבודה בקיץ.

הקשר בין השניים נמשך אחרי השירות הצבאי ולימים כשרונן נכנס לתפקידו כממלא מקום ראש העיר, נימלמן היה זה שעזר וסייע מאחורי הקלעים. "כשרונן סומך על מישהו ומעריך אותו זה טוטאלי", מספרים המקורבים "יוסי הוכיח עם השנים, לא רק את היותו איש אמון אלא את יכולותיו הגבוהות, יש לו תפיסה מהירה, יכולת ביצוע בלתי רגילה, מהירות תגובה וחריצות שאין כמוה. אלה תכונות שרונן מאוד מעריך ורוצה לידו".

"לרונן יש דפוס חשיבה והרגלי עבודה שקשה מאוד לעמוד בהם, הוא לא מתפשר על פחות ממאה אחוז אבל הוא גם לא יבקש ממך משהו שהוא לא יבקש קודם כל מעצמו. האיש הזה הוא בולודוזר אמיתי, אין לי ספק שהוא יצליח במשימה שלקח על עצמו ויהפוך את נצרת עילית למקום שאין יותר יפה ממנו", אומר נימלמן.

יוסי נימלמן (צילום עצמי)
יוסי נימלמן (צילום עצמי)

נימלמן  ממעט לדבר בתקשורת ובעצם מעולם לא התראיין בצורה מסודרת ולא דיבר על עצמו, זו  הסיבה שכמעט ולא מכירים אותו, אבל המקורבים מכירים ויודעים את תרומתו הרבה. "אני מאחורי הקלעים וטוב לי", אמר "ראש העיר הוא זה שמוביל ומבצע, אני רק מנסה לעזור".

בכל זאת, ניסיתי להוציא ממנו כמה מילים השבוע והקשיתי עליו כשאמרתי שלא פשוט לעבוד עם איש תובעני וקשוח כמו רונן פלוט. "כל מה שאומרים על רונן, שהוא איש עבודה, שהוא לא מתפשר על איכות, שהוא מקצוען ושהדרישות שלו הן גבוהות מהממוצע, זה נכון. אבל אני מכיר גם  את הצד הנוסף באישיות של רונן- הצד האנושי, המפרגן, המתחשב זה שיגיע אליך הביתה בשלוש בלילה, אם ידע שאתה לא מרגיש טוב ויהפוך עולמות כדי לעזור לך בשעת צרה. רונן הוא בן אדם טוב, יש לו לב רחב ויכולת קיבולת מדהימה להעניק לאנשים, גם כאלה שהוא בכלל לא מכיר".

-אז איך זה שהתדמית שלו היא כל כך קשוחה וקשה?

נימלמן מהנהן בחיוך ואחרי כמה שניות עונה: "זה בגלל שרונן לא טיפוס של סחבק, הוא יהיה חבר אמיתי שלך, אבל לא ינשק ויחבק אותך ככה סתם בשביל הסלפי, רונן הוא איש אמיתי ולא משחק משחקים, את הדברים הטובים שהוא עושה הוא משאיר לעצמו ולא לפרהסיה, הפרטיות שלו מאוד חשובה ואין דבר יותר חשוב מהמשפחה שלו, מהילדים, הנכדים  והאישה לצדו, הם כל עולמו".

-אומרים שאתה כמו ילד שלישי בשבילו, שהוא אוהב אותך כמו את ילדיו שהם בשר מבשרו

נימלמן שותק. הוא מתנועע על הכסא במבוכה ומוריד את הראש. כשאני חוזר על המשפט ושואל אם לא שמע את דבריי הוא אומר ששמע כל מילה, אבל הוא מתרגש.  "אני יודע כמה רונן אוהב את משפחתו, אהבה ללא גבולות, להכניס אותי לחבילה היקרה הזאת זה כבוד שמעצם המחשבה בלבד גורם לי להתרגשות גדולה".

מה יקרה אם רונן לא יצליח, אני מקשה על נימלמן, מה תעשה אם הוא ייכשל. "אין דבר כזה", הוא עונה לי  באופן נחרץ שלא משאיר ספק או סימן שאלה "בכל נקודה שבה רונן נגע בחייו הוא הפך לזהב, האיש הזה הוא נכס אמיתי לנצרת עילית והוא אוהב את העיר ואת התושבים בכל נימי נשמתו. כשרונן אוהב משהו הוא דואג לו באופן אישי ולא עוזב עד שמצליח. המילים לא יכול, לא אפשרי, לא קיימות אצלו בכלל בלכסיקון".

דבר אחד ברור לנימלמן: הוא הגיע לעירייה במטרה לעבוד ולעבוד קשה. גם הקרבה לראיס לא תיתן לו שום הקלות או הנחות. "זה בכלל אל מדאיג אותי, רונן בא לעבוד, גם אני באתי לעבוד, לא לשחק משחקים. נולדתי וגדלתי בנצרת עילית, כואב לי מצבה, רונן הגיע כדי לשנות, לשפר דברים ואני אהיה לצדו, אעשה כל מה שיבקש", הוא מצהיר.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות