fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יודע שעשיתי את העבודה שהוטלה עליי על הצד הטוב ביותר"

אומר שוער הפועל נצרת עילית, שגיא מלול, שנעל את שערו ביום שישי במשחק החוץ נגד הפועל עפולה, במסגרת הפליאוף העליון, ועזר לקבוצתו לחזור עם ניצחון חוץ יוקרתי על השכנים מהעמק. מלול, שמחליף כבר 4 משחקים את השוער הבכיר הפצוע אבי איבגי
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

"גם אם אבי יחזור, אני לא מאמין שארד לספסל ישר באותו השבוע", אומר שוער הפועל נצרת עילית, שגיא מלול, שנעל את שערו ביום שישי במשחק החוץ נגד הפועל עפולה, במסגרת הפליאוף העליון, ועזר לקבוצתו לחזור עם ניצחון חוץ יוקרתי על השכנים מהעמק. מלול, שמחליף כבר 4 משחקים את השוער הבכיר הפצוע אבי איבגי, הגיע לשיאו בדקה ה- 77, כאשר עצר פנדל מרגלי כוכב הפועל עפולה, יובל שאוט.

שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

"שמח שעצרתי את הפנדל שהוביל ועזר לניצחון. אני חושב שהעצירה של הפנדל נתנה לכולנו רוח גבית ודחפה אותנו קדימה ועברו בדיוק 2 דקות עד שהבקענו את השער שניצח את המשחק.  הקפטן שלנו ז׳ניה ברקמן נתן את הלב וידע בדיוק איפה להיות בשביל להכריע את המשחק ולצבוע את הדרבי באדום".

על הסיכוי להמשיך לקבל אשראי, למרות שהשוער הבכיר, אבי איבגי, חזר לאימונים, אומר מלול: "מקווה שימשיכו איתי וגם אם לא, אני יודע שעשיתי את העבודה שהוטלה עליי על הצד הטוב ביותר".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות