fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יהב גורפינקל בדרך חזרה להפועל נצרת עילית

מסתמן כי המגן שמתאמן במכבי חיפה יחזור לקבוצה בה שיחק בעונה שעברה * גורם בחיפה מאשר: "כנראה שיהב ישחק בנצרת עילית" * נצרת עילית נמצאת בקשר ישיר עם השחקן שהעדיף בעונה שעברה את הקבוצה על פני הפועל עפולה
יהב גורפינקל (צילום חגאג רחאל)
יהב גורפינקל (צילום חגאג רחאל)

אם לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון, המגן יהב גורפינקל, שמתאמן בשבועות האחרונים במכבי חיפה ואף יצא עם הקבוצה למחנה האימונים, יחזור גם בעונה הבאה ללבוש אדום וישחק עונה נוספת בהפועל נצרת עילית.

יהב גורפינקל (צילום חגאג רחאל)
יהב גורפינקל (צילום חגאג רחאל)

גורם במכבי חיפה אישר השבוע את הפרטים ואמר: "כנראה שיהב ישחק בנצרת עילית". גורפינקל מבין שלא יקבל יותר מדי אשראי מהצוות המקצועי של מכבי חיפה והחליט שהוא רוצה לשחק ולא לחמם את הספסל בליגת העל. אנשי נצרת עילית נמצאים איתו בקשר רצוף והוא הבהיר להם שאם לא יקבל הצעה מליגת העל, דבר שכרגע נראה חסר סיכוי, יעדיף לחזור לשחק בנצרת עילית, שם התאקלם היטב בעונה שעברה.

בשבועות האחרונים בחן ובוחן המאמן ירון הוכנבים שחקנים רבים לעמדת המגן השמאלי, אבל בקבוצה לא ממהרים להחתים כזה, כל עוד האופציה לחזרתו של גורפינקל נמצאת על הפרק.

כזכור, גורפינקל עמד בעונה שעברה במרכזו של מאבק בין נצרת עילית להפועל עפולה, שגם היא רצתה את השחקן. בסופו של דבר העדיף גורפינקל את נצרת עילית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות