fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חניכי עמותת יוניסטרים מנצרת עילית זכו במקום השני בתחרות "יזם השנה"

פיתוח המרשים של בני הנוער, זיכה אותם במקום השני בתכנית Start up now - בשיתוף רשות החדשנות, במסגרת תחרות "יזם השנה 2017" אשר נערכה בנוכחות אלפי מבקרים בהם מאות אנשי עסקים מהארץ ומהעולם, נציגי ממשלה, אנשי תקשורת, דיפלומטים ושגרירים, אשר התרשמו מחברות הסטארט אפ של בני הנוער.
חניכי יוניסטרים נצרת עילית
חניכי יוניסטרים נצרת עילית

קבוצת בני נוער, חניכי עמותת יוניסטרים מנצרת עילית, הפועלת בשיתוף הרשות המקומית, מפתחים סטארט אפ בשם Puer Bag – תיק חכם המחובר לאפליקציה ייעודית. התיק החכם, מיועד בעיקר לבני נוער ולמטיילים ובו תא כספת אותו ניתן לנעול באמצעות קוד, רכיב ג'י פי אס המאפשר לאתר את מיקום התיק, אוזניות נשלפות מכתפיות התיק אשר נועדו למנוע "הסתבכות" של כבל האוזניות, פנסים מובנים, לחצן מצוקה, רמקולים, לוח סולארי מטען אוניברסלי ועוד. כמו לתיק אפליקציה ייעודית המתקשרת עימו ומאפשרת הרשאה לגורמים נוספים, דוגמת הורים מודאגים, לאתר את מיקום התיק.

חניכי יוניסטרים נצרת עילית
חניכי יוניסטרים נצרת עילית

הפיתוח המרשים של בני הנוער, זיכה אותם במקום השני בתכנית Start up now – בשיתוף רשות החדשנות, במסגרת תחרות "יזם השנה 2017" אשר נערכה בנוכחות אלפי מבקרים בהם מאות אנשי עסקים מהארץ ומהעולם, נציגי ממשלה, אנשי תקשורת, דיפלומטים ושגרירים, אשר התרשמו מחברות הסטארט אפ של בני הנוער.

התחרות הינה אירוע השיא של העמותה החותם את סופה של שנת הפעילות. במסגרת האירוע, הוצגו למעלה מ-60 סטארטאפים של 1,500 בני הנוער המשתתפים בתכנית יוניסטרים, מ50 יישובים ברחבי הארץ, מכל המגזרים בישראל: יהודים נוצרים ומוסלמים, חילונים ודתיים, אשר פועלים יחד לאורך כל השנה והתמודדו על פרס הסטארט אפ העסקי המצטיין ופרס האימפקט החברתי – על היוזמות אשר הובילו למען הקהילה. חבר שופטים הכולל את בכירי הקהילה העסקית בחן את המיזמים ובחר את המיזם העסקי והחברתי של השנה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות