fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיילים נוצרים יסבירו את ישראל בעולם?

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט והכומר גבריאל נאדף, הציגו את הרעיון בפני יעקב דלל, אחראי על משלחות בחו"ל מטעם משרד ההסברה
רונן פלוט ונדאף (צילום עצמי)
רונן פלוט ונדאף (צילום עצמי)

בכנס מתגייסים לצה"ל בקרב בני העדה הנוצרית שנערך לפני כחודש, בסמוך לחג המולד, העלה ראש עיריית נצרת עילית' רונן פלוט' יוזמה יוצאת דופן ולפיה המדינה תוציא משלחות הסברה לחו"ל מקרב נוצרים בוגרי שירות בצה"ל.
פלוט ששימש בעבר מנכ"ל משרד ההסברה והתפוצות' אמר כי העולם לא יודע בכלל על שילובם של האזרחים הערבים בחיי המדינה וכי הנוצרים בוגרי שירות בצה"ל יכולים להיות שליחים מצוינים שיסבירו בשפה הערבית את המציאות המורכבת בישראל והחיבוק שהמדינה נותנת להם בהיותם אזרחים שווי זכויות וחובות.

פלוט ונדאף (צילום עצמי)
פלוט ונדאף (צילום עצמי)

"החיילים המשוחררים יצאו לקמפוסים ברחבי העולם ויציגו את הקול האחר והלא מוכר של מדינת ישראל . אני חושב שהמיזם המוצלח הזה יכול לעבוד בצורה יוצאת מן הכלל, כל מה שהצעירים בוגרי צה"ל מקרב בני העדה הנוצרית צריכים לעשות זה לצאת לעולם ולספר על השירות שלהם בצה"ל, על תפיסת העולם שהביאה אותם להתנדב ועל המדינה שמכילה אותם באופן שוויוני ורואה בהם את אזרחיה הנאמנים", אמר פלוט.
הכומר גבריאל נאדף התלהב מהרעיון והשבוע הגיע לפגישה עם פלוט והשניים שוחחו עם יעקב דלל, הממונה על משלחות בחו"ל מטעם משרד ההסברה, אשר התלהב אף הוא מהרעיון וברמה העקרונית השיב בחיוב.
כעת מתכוונים השניים לפנות לשר ההסברה גלעד ארדן ולקדם את הפרויקט לשלב ביצוע. "המשלחת הראשונה תהיה מנצרת עילית", אמר הכומר נאדף "בנצרת עילית יש 5 חיילים מקרב העדה הנוצרית ובהחלט יש מקום להביא את הבשורה לעולם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות