fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"חייבים לנצח את הפועל ירושלים"

הפועל נצרת עילית יוצאת בשישי למשחק חוץ בטדי נגד הפועל ירושלים, שעשוי לקבוע את גורל העונה כולה. המנג'ר שמעון הדרי: "משחק משמעותי ביותר עבורנו"
שמעון הדרי
שמעון הדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

דריכות שיא בהפועל נצרת עילית, לקראת המשחק החשוב בשישי, נגד הפועל ירושלים באצטדיון טדי. ירושלים מדורגת במקום ה- 14 בטבלה, המוביל בסיום העונה למשחק המבחן עם 23 נקודות, בעוד שנצרת עילית מדורגת מתחת לקו האדום, במקום ה- 15 עם 18 נקודות.

שמעון הדרי
שמעון הדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לסגל יחזרו המוצהבים ליעד אלמליח וז'ניה ברקמן. לרשות המאמן רפי בוסקילה יעמוד סגל מלא. ברקמן יחזור לעמת הבלם וישחרר את ראובן גל לקישור האחורי. "המפתח להישארות בליגה הוא ניצחון על הפועל ירושלים", אומר המנג'ר שמעון הדרי, "זה משחק משמעותי ביותר עבורנו. אני לא אומר שאם חלילה נפסיד יסתיים הסיפור מבחינתנו כי יש עוד המון משחקים ונקודות בקופה, אבל זה משחק שאנחנו חייבים לנצח בו".
-שלושה משחקים מאז הגעת והקבוצה עדיין לא ניצחה
"יש הרבה נקודות אור, שני משחקים ראשונים לא ספגנו, נגד עפולה לא נשברנו מפיגור וידענו לחזור. אני מעודד מכך שברוב השחקנים חסר לנו גרוש ללירה ומאמין שזה יסתיים בשלב זה או אחר. היום כל נקודה חשובה לנו ואם לא הצלחנו לנצח את עפולה, לפחות לקחנו נקודה אחת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות