fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיזוק לפארק ההייטק של נצרת עילית: "סימטל ציפויים בע"מ"

הונחה אבן פינה להקמת המפעל ב"ציפורית". "זה יהיה מרכז ננו - ציפויים המתקדם והטוב מסוגו בעולם", הצהירה הבעלים טל קאופמן
מניחים את אבן הפינה למפעל שיקום בציפורית (צילום עצמי)
מניחים את אבן הפינה למפעל שיקום בציפורית (צילום עצמי)

במעמד ראש העיר רונן פלוט, סגניו אלכס גדלקין ואלכס גופמן, מנכלי"ת העירייה חוה בכר, מנהל מנהלת "ציפורית" סרגי זלוטניק ובכירי העירייה, הונחה אבן הפינה להקמת  "סימטל ציפויים בע"מ".  היזמית והבעלים טלי קאופמן, סיפרה בהתרגשות על החזון להפוך את המפעל שהקימה במו ידיה למוביל בעולם. "דרך ארוכה עשיתי מאז התחלתי  אני ושתי עובדות להגשים חלום טכנולוגי בגליל, לשלוט בתהליך כימי שמעטים מבינים לעומק ולהפוך אותו לעסק משגשג ומצליח".

מניחים את אבן הפינה למפעל שיקום בציפורית (צילום עצמי)
במעמד ראש העיר. מניחים את אבן הפינה למפעל שיקום בציפורית (צילום עצמי)

קאופמן הדגישה כי בחירת המקום איננה מקרית. "השינויים שמתחוללים בפארק "ציפורית" הם חלק ממגמה שנראית בפארקים תעשייתיים רבים ברחבי העולם שמציעים לא רק תעסוקה אלא סביבת חיים שתורמת לזהות ולגאווה של תושבי המקום", הסבירה.

ראש העיר רונן פלוט ברך על הצטרפותו של  "סימטל" לרשימת 17 המפעלים והחברות שעושים את דרכם לנצרת עילית. "כל מפעל חדש שמצטרף מרחיב את היצע התעסוקה לתושבי העיר  תורם לצמיחה כלכלית  וממנף את האטרקטיביות של העיר  – זו עסקת ווין ווין בה כולם מרוויחים: היזמים, העובדים, הרשות המקומית, המדינה ובעיקר תושבי העיר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות