fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"חוץ מרכבת עבר עלי הכל בכדורגל"

בגיל 45 מוצא את עצמו השוער הוותיק, מאיר כהן, בסיטואציה זרה ולא מוכרת: שוער שני בליגה א'
מאיר כהן (צילום חגאג רחאל)f
מאיר כהן (צילום חגאג רחאל)f

בגיל 45 מוצא את עצמו השוער הוותיק, מאיר כהן, בסיטואציה זרה ולא מוכרת: שוער שני בליגה א'. כהן, שעבר לפני מספר חודשים מהפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית לצעירי כפר כנא, מתחתית ליגה א', ישב בשני המשחקים האחרונים על הספסל וראה את קבוצתו מנצחת בהם.

מאיר כהן (צילום חגאג רחאל)f
מאיר כהן (צילום חגאג רחאל)f

היחסים בין הנהלת כפר כנא לשוער עלו על שרטון בסיום משחק ההפסד להפועל מגדל העמק, בו ספגה הקבוצה שער בתוספת הזמן והפסידה, הפסד שגרר האשמות קשות נגד השוער הוותיק, שמחזיק בידו חוזה בקבוצה גם לעונה הבאה. בכפר כנא ניסו להשתחרר מהחוזה, הבהירו לו שיהיה שוער שני, הביאו לו את שרבל אדבייה, אבל זה לא עשה עליו רושם.
"חוץ מרכבת עבר עלי הכל בכדורגל, ראיתי כבר הכל, אני אופטימי, מקצוען, בא לאימונים ועובד קשה", אומר כהן, שמאמין כי בקבוצה עוד ייהנו משרותיו. על פי ראשי הקבוצה, כלל לא בטוח. "רצינו לשחרר אותו לפני סגירת ההעברות, לא הלך, אין מצב שימשיך אצלנו בעונה הבאה", אומרים בכפר כנא ויודעים שאם כהן יתבצר בעמדתו יאלצו לשלם לו את מלוא החוזה גם בעונה הבאה.
כך או כך, היו שטענו כי הסיטואציה שנוצרה אינה מוסיפה כבוד רב לשוער, שבימי שהיא שלו כיכב בליגה הבכירה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות