fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוליית גנבי סוסים נתפסה "על חם"

בעל חווה מהישוב שדמות דבורה זיהה מספר דמויות חשודות המנסות לפרוץ למקום. עם קבלת הדיווח ממנו, יצאו כוחות משטרה ומג"ב למקום יחד עם מתנדבי מג"ב, פתחו במרדף ועצרו את החשודים.
נתפסו על חם (צילום דוברות המשטרה)
נתפסו על חם (צילום דוברות המשטרה)

בפעילות ביישובי הגליל התחתון, עצרו אתמול (שבת) לוחמי משמר הגבול חוליית פורצים בעקבות דיווח על ניסיון פריצה לחוות סוסים.

בשעה 01:30 זיהה בעל חווה מהישוב שדמות דבורה שבגליל התחתון, מספר דמויות חשודות המנסות לפרוץ למקום. עם קבלת הדיווח ממנו, יצאו כוחות משטרה ומג"ב למקום יחד עם מתנדבי מג"ב.

כאשר התקרבו הכוחות לחווה זיהו השוטרים והמתנדבים רכב חשוד, אליו רתומה עגלה, כשהוא יוצא מהשטח ומתחיל להימלט.

נתפסו על חם (צילום דוברות המשטרה)
נתפסו על חם (צילום דוברות המשטרה)

לאחר מרדף נעצר הרכב ובו חשוד אחד, בשנות ה-20 לחייו תושב עכו. ברכב נמצאו מספר מכשירים סלולריים ושעוני יוקרה. צוותי מג"ב ומתנדבים שהמשיכו בסריקות, זיהו חשוד נוסף המשוטט בכפר תבור הסמוך. לאחר מרדף רגלי של הלוחמים נעצר אף הוא (תושב עכו בשנות העשרים לחייו). הלוחמים והמתנדבים המשיכו בסריקות כל הלילה אחר חשודים נוספים, ובשעה 04:30 זיהו חשוד נוסף הולך בשטח חקלאי. לאחר מרדף רגלי ארוך והתנגדות מצד החשוד, הביאו הלוחמים והמתנדבים למעצרו של בן 17 וחצי תושב עכו

השלושה שעל פי החשד פעלו כחולייה אחת, נעצרו והובאו להמשך חקירה של משטרת ישראל. מפקד הפעילות סיפר כי נחישותם של הלוחמים והמתנדבים שפעלו כל הלילה בניסיון לתפוס את העבריינים- היא אשר הובילה למעצר החוליה שככל הנראה הייתה מעורבת במספר התפרצויות באזור.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות