fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש בעפולה: מרפאת שיניים ניידת עד הבית

יד שרה החלה להפעיל מרפאת שיניים ניידת המגיעה לבתיהם של חולים המרותקים לבתיהם וזקוקים לטיפולי שיניים. המרפאה הניידת מצוידת בכל הציוד הרפואי הדנטלי הנחוץ הקיים במרפאה רגילה
מרפאת השיניים הניידת
מרפאת השיניים הניידת

אם עד היום לא הייתם יכולים להגיע למרפאת שיניים לטיפולים, היום יש מרפאה שתגיע לביתכם. יד שרה החלה להפעיל מרפאת שיניים ניידת המגיעה לבתיהם של חולים המרותקים לבתיהם וזקוקים לטיפולי שיניים. המרפאה הניידת מצוידת בכל הציוד הרפואי הדנטלי הנחוץ הקיים במרפאה רגילה כולל מכשיר לצילום והערכת מצב המטופל במקום, וטיפולי השיניים והחניכיים יכולים להינתן בסלון או בחדר השינה. השירות החדש התאפשר בזכות תרומה ייחודית של קרן הלמסלי.

לדברי ד"ר מיכל לדרמן, מנהלת המרפאה, ציבור חולים מרותקי בית סובל מבעיות ייחודיות, בנוסף לחוסר מודעות לחשיבות הטיפול בשיניים. "יש חולים שלא ביקרו במרפאת שיניים שנים רבות. המרפאה שלנו מטפלת ברפואת פה כוללת, לא רק בסידור שיניים תותבות. יש קשר בין מחלות כרוניות לרפואת הפה וזו  רק אחת הסיבות לחשיבות השירות", היא מוסיפה.

מרפאת השיניים הניידת
מרפאת השיניים הניידת

המרפאה הניידת היא שלוחה של מרפאת השיניים הגריאטרית של יד שרה –מרפאה המתמחית בטיפול באזרחים וותיקים עם צוות שצבר ניסיון ייחודי בתחום זה. המרפאה מתמחית בבעיות שיניים וחניכיים של קשישים. יד שרה מסבסדת את הטיפולים בעשרות אחוזים. להזמנת טיפול 6444* מכל טלפון.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות