fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש בעפולה: וילה בשמיים!

קבוצת פפושדו מציגה את הפנטהאוזים שמהווים את פסגת היוקרה של עפולה. כמו בוילה או בבית פרטי, דירות הפנטהאוז של קבוצת פפושדו ניהנות משטח בנוי גדול במיוחד (מעל 200 מ"ר) ושטח היקפי של מרפסות ענק עם בריכת שחייה פרטית
פסגת היוקרה של עפולה (צילום פפושדו)
פסגת היוקרה של עפולה (צילום פפושדו)

עם סיום הבניה והשיווק של 7 הבניינים המובילים ברובע יזרעאל, קבוצת פפושדו מציגה את הפנטהאוזים שמהווים את פסגת היוקרה של עפולה. כמו בוילה או בבית פרטי, דירות הפנטהאוז של קבוצת פפושדו ניהנות משטח בנוי גדול במיוחד (מעל 200 מ"ר) ושטח היקפי של מרפסות ענק עם בריכת שחייה פרטית. בשונה מוילה או בית פרטי, הפנטהאוז נהנה גם מיתרון הגובה שמספק לו חווייה של נוף פנורמי מרהיב של עמק ישראל – חוויה ייחודית שלא ניתן לקבל על הקרקע.

פסגת היוקרה של עפולה (צילום פפושדו)
פסגת היוקרה של עפולה (צילום פפושדו)

פנטהאוז על קומה שלמה עם מפרט ברמה בינלאומית

דירות הפנטהאוז של חברת פפושדו ברובע יזרעאל לא נופלות במאום מהסטנדרט המקובל במגדלי היוקרה של שדרות רוטשילד בתל-אביב או ממגדלי היוקרה המובילים בעולם.

הפנטהאוז בגודל כפול שמשתרע על פני קומה שלמה עם הבריכה, מצויד במפרט יוקרתי של מותגים, הכולל מטבח יוקרה, ברזים ואביזרי אמבטיה וחשמל באיכות עילית, חיפויים מיוחדים, מערכת בית חכם ומיזוג אוויר מיני מרכזי מלא. כל אלה ועוד, מועצמים בתכנון מוקפד של אדריכל פנים.

מחיר נגיש מתמיד

אבל ההפתעה האמיתית מגיעה דווקא בגזרת המחיר. כי מחירי הקרקעות בעפולה מאפשרים לפנטהאוזים האלו להיות יותר נגישים וזמינים מבחינה כלכלית. למעשה, במחיר של דירת חדר וחצי בתל-אביב אפשר לרכוש פנטהאוז חלומי עם בריכה פרטית במיקום הכי טוב בעפולה וזו בהחלט נקודה למחשבה.

להרשמה ולקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות ישירות לסמנכ"ל השיווק של הקבוצה  עירון בציר, בטלפון 0526756755

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות