fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תעשיות רכב נצרת עילית השיקו קו ייצור למחזור פסולת

המפעל שהתמחה עד כה בייצור ג'יפים לצה"ל עובר לייצר מתקני מחזור פסולת ונגררים למשאיות
צבי נטע ואלכס גדלקין
צבי נטע ואלכס גדלקין (צילום: ישראל פרץ)
צבי נטע ואלכס גדלקין
צבי נטע ואלכס גדלקין (צילום: ישראל פרץ)

פעילותו של מפעל תעשיות רכב התרחבה בשנתיים האחרונות והושקעו סכומי כסף גדולים בהרחבת פעילות הייצור לתחום חדש שעשוי לשנות בעתיד את אופיו והיקפי פעילותו של המפעל.

אם עד כה נקשר שמו של תעשיות רכב עם ייצור ג'יפים לצה"ל ובשנים האחרונות גם לשוק האזרחי, הרי שהמפעל עבר שינוי דרמתי ונכנס לשוק האזרחי ותעשיית המחזור. לאחרונה נתקבלו במפעל הזמנות של חברות מחזור לייצור ציוד בתחום איכות הסביבה ולצורך כניסתו של המפעל לתחום החדש הושקעו על ידי בעליו, חברת מכשירי תנועה בבעלות צבי נטע, סכומי כסף גדולים לרכישת ציוד והכשרת כח אדם .

בהנהלת המפעל מציינים כי הכניסה לתחום החדש אינה מבטלת או מורידה המשך פעילות המפעל בתחום ייצור הג'יפים. המפעל ממשיך לייצר ג'יפים מסוג סופה 3 אולם כעת מתרחבת פעילותה גם בתחומים נוספים.

קווי הייצור החדשים הושקו בטקס חגיגי שהתקיים בשבוע שעבר במעמד ראש העירייה אלכס גדלקין. "צמיחה והתרחבות של תעשיות רכב מחממים את הלב ונותנים הרגשה טובה לכל מי שמגדיר את עצמו תושב נצרת עילית. מדובר במפעל שמלווה את העיר מתחילת שנותיה ומשמש סמל ליכולת להתגבר על קושי ולשרוד", הסביר גדלקין.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות