fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידים מנצרת עילית ישתתפו בקבלת הפנים לאפיפיור

30 תלמידים משכבת י' בתיכון אורט שרת ישתתפו בטקס הממלכתי שיתקיים ביום שני הקרוב במעמד נשיא המדינה וראש הממשלה."האפיפיור הכיר את העיר נצרת, עכשיו הוא ידע שיש גם עיר יהודית, נצרת עילית" אומר ראש העירייה אלכס גדלקין
אפיפיור צילום: פנתרמדיה
האפיפיור בנידיקטוס (צילום: פנתרמדיה)
אפיפיור צילום: פנתרמדיה
האפיפיור בנידיקטוס (צילום: פנתרמדיה)

לצד נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרים,רבנים ואישים רמי מעלה, יקבלו את פניו של האפיפיור פרנציסקוס בעת ביקורו בארץ, ביום ראשון הקרוב, גם תלמידי תיכון מנצרת עילית.

30 תלמידים משכבת י' בבית ספר תיכון אורט שרת נבחרו להשתתף בטקס הממלכתי ולייצג את בני הנוער בארץ. הטקס יתקיים בבית הנשיא וישודר בשידור חי בכל ערוצי הטלוויזיה ברחבי העולם. "עיני העולם כולו יהיו נשואות בשבוע הבא אל ירושלים ואל ארץ הקודש, בעת ביקורו של האפיפיור פרנציסקוס שנחשב לידידותי ואוהד ישראל", אומר ראש העיר אלכס גדלקין: "הנוכחות של בני הנוער מנצרת עילית בהחלט מעוררת גאווה. אני משער שהאפיפיור הכיר עד עכשיו רק את העיר נצרת ואולי לא ידע כלל על קיומה של נצרת עילית".

האיש החשוב ביותר והכי פופולארי בעולם הנוצרי, חוץ מישו, אולי לא יספיק, במהלך ביקורו הקצר בארץ, לשוחח עם התלמידים מנצרת עילית, אבל בסקירת המשתתפים הוא יקבל דיווח מפורט על הנוכחים בטקס ומה שהם מייצגים "נצרת עילית מייצגת פתיחות, כבוד ודו קיום. "התלמידים שלנו באים עם מסר של דו קיום.כבוד הוא לנו לקבל את פניו של האפיפיור ואנו מודים למשרד החינוך במחוז הצפון על הבחירה בתלמידי בית הספר אורט שרת לקחת חלק בטקס", סיכמה מנהלת בית הספר סיגל ברגר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות