fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי נצרת עילית נדהמו לגלות את מחסן המלבי"ש סגור

במחסן נהגו לקבל מהציבור הרחב תרומות של בגדים ואביזרים לבית, אותם נהגו לחלק בחינם או במחיר סמלי של 10 שקלים למשפחות נזקקות. העירייה: "המקום נסגר זמנית בלבד"
מחסן המלביש (צילום: יצחק סולומון)
מחסן המלביש (צילום: יצחק סולומון)

משפחות נזקקות רבות בנצרת עילית, הביעו את מורת רוחן מסגירתו של מחסן המלבי"ש, שפעל בשנים האחרונות ליד בית הספר כרמל בעיר. במחסן נהגו לקבל מהציבור הרחב תרומות של בגדים ואביזרים לבית, אותם נהגו לחלק בחינם או במחיר סמלי של 10 שקלים למשפחות נזקקות.

תושבת נצרת עילית, אמרה: "בעלי נכה ואני מובטלת. כבר שנים שאני מקבלת בגדים במלב"יש, מאיפה יש לי כסף לקנות חדש? פתאום סגרו את המחסן ועכשיו אנחנו בבעיה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לקנות בגדים חדשים והמחסן נתן לנו פתרון טוב. אני מכירה עוד המון משפחות בעיר שנמצאות באותו המצב".

מי שיזם את פתיחת המחסן בנצרת עילית, היה חבר המועצה לשעבר יחיאל חרוש ז"ל. "אגף הרווחה נהג לשוח למחסן שלנו משפחות נזקקות כדי שנספק להם ביגוד", אומר מתנדב במקום לשעבר במלב"יש. העירייה, יש לציין, שיפצה גן ילדים נטוש ומימנה את עלויות התפעול של המחסן, שפעל מספר פעמים בשבוע.

לדברי אותו מתנדב לשעבר, "מאז שיחיאל הלך זה כבר לא היה אותו הדבר. המחסן היה פרויקט חיים שלו, וכשהוא עזב את העיר דברים השתנו, לא היה מי שידאג שהמחסן ימשיך לפעול. נכון, הוא לא נסגר מיידית, אבל הפעילות בו לא הייתה כמו בתקופת יחיאל".

מעיריית נצרת עילית נמסר: "המקום נסגר זמנית בלבד וזאת עד לאחר המעבר למקום חלופי וגוף מפעיל. על פתיחת המקום במשכנו החדש תפורסם הודעה מפורטת".

מחסן המלביש (צילום: יצחק סולומון)
מחסן המלביש (צילום: יצחק סולומון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות