fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבים מנצרת עילית החליטו לזכור

תושבים מנצרת עילית, החלו בסדרת מפגשי עדות של ניצולי שואה, מפגשים המכונים ״זיכרון בסלון״, בהם ייערכו עדויות של ניצולי שואה וקבוצות שיח, כאשר המטרה המרכזית הינה לזכור את השואה ולעולם לא לשכוח
איתי רק (צילום: עצמי)
איתי רק (צילום: עצמי)

קבוצת תושבים מנצרת עילית, ביניהם חבר מועצת העיר איתי רק, ערן אלתר ואבי פרנקו, החלו בסדרת מפגשי עדות של ניצולי שואה, מפגשים המכונים ״זיכרון בסלון״.

במסגרת מפגשים אלו, ייערכו עדויות של ניצולי שואה וקבוצות שיח, כאשר המטרה המרכזית הינה לזכור את השואה ולעולם לא לשכוח. המפגש הראשון, נערך בביתם של ערן ואביב אלתר, במפגש התאספו כ- 11 חברים, אשר שמעו את עדותה המרגשת של ניצולת השואה אסתר צמרי, תושבת קיבוץ מרחביה. מעבר לעדות המצמררת, הוקרן סרט על חייה של אסתר.

איתי רק (צילום: עצמי)
איתי רק (צילום: עצמי)

ערן אלתר, מיוזמי המפגש: "אירחנו את ניצולת השואה אסתר צמרי מקיבוץ מרחביה, התקבצנו משפחה וחברים כדי לשמוע את סיפורה המרגש. עבורי זוהי סגירת מעגל, לאחר המסע לפולין והגילויים המרעישים על משפחת סבי אשר נמחקה כולה".

חבר המועצה איתי רק: "החלטנו לזכור, לזכור ולא לשכוח ולא רק פעם בשנה. התאספנו בבית משפחת ערן ואביב אלתר, יחד עם חברים נוספים לערב עדות של ניצולת השואה אסתר צמרי מקיבוץ מרחביה. התחלנו מסע ארוך שבו נקיים מפגשי עדות על מנת לזכור, לזכור ולעולם לא לשכוח – זוהי חובתנו הערכית והמוסרית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות