fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלוש שנים חלפו מאז נעלם משה מילשטיין מנצרת עילית

בתאריך 24 במרס 2010 נראה הקשיש בפעם האחרונה. מאז הוא לא נראה ולאף אחד אין שמץ של מושג היכן הוא
משה מילשטיין (צילום: משטרת ישראל)
משה מילשטיין (צילום: משטרת ישראל)
משה מילשטיין (צילום: משטרת ישראל)
משה מילשטיין (צילום: משטרת ישראל)

בעוד שלושה חודשים ימלאו 3 שנים להיעלמותו של משה מילשטיין מנצרת עילית. בתאריך 24 במרס 2010, נראה מילשטיין בפעם האחרונה ולאף אחד אין מושג היכן הוא.

השבוע היה אמור מילשטיין לחגוג יום הולדת 82. במקום לחגוג עם משפחה חמה, מחבקת ואוהדת, אין לאף אחד מושג היכן הוא. יתרה מכך, מאז שהמשטרה הפסיקה לחפש אחריו, ככל הנראה אין איש בעולם שמתעניין בשאלה היכן הוא. מילשטיין, דובר עברית ורוסית, בעל עיניים כהות, שער אפור מקריח, המתנשא לגובה 1.65 מ', נראה בפעם האחרונה לפני 3 שנים בנצרת עילית.

למישלטיין אחות המתגוררת באזור ירושלים, ראיסה מילשטיין, אך היא מספרת כי כבר 30 שנה הם לא דיברו, וכי אין לה מושג היכן הוא. בגלל הנתק רב השנים אין לאחותו מושג אם יש לו ילדים או למה הוא עבר לנצרת עילית. היא לא מבינה עברית כל כך טוב ובעיקר לא מעוניינת  לדבר על המשפחה או לספק מידע נוסף. כל הנראה קרובי משפחה נוספים אינם בחיים, שכן היא הייתה העדה היחידה שהעידה במשטרה לאחר היעלמותו.

מהמשטרה נמסר: "החקירה בעניין היעדרות משה מילשטיין, תושב נצרת עילית, אשר נראה לאחרונה בתאריך 24.3.10  ברחוב הורדים בנצרת עילית, מתנהלת בתחנת המשטרה בנצרת עילית. מספר רב של פעולות חקירה בוצעו ומבוצעות במטרה להגיע לקצה חוט שיסייע באיתורו, כחלק ממאמצי החיפוש השוטרים ביצעו בדיקות בבתי חולים ובכול מקום שבו הנעדר עשוי להימצא, בוצעו פעולות טכנולוגיות וכן נעשתה פניה לאמצעי התקשורת והסתייעות בעזרת הציבור בחיפוש אחר הנעדר".

במשטרה מבקשים מהתושבים: "כול היודע דבר על מקום הימצאו או על כול פרט שעשוי לסייע באיתורו מתבקש להתקשר למשטרת נצרת עילית בטלפון 04-6029444 או למוקדי 100 בכול הארץ".

כתבה: ענבר כהן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות