fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת קסטרו פתחה סניף חדש במתחם דודג' סנטר

החנות משתרעת על שטח של כ-500 מ"ר וכוללת את ליין הנשים, קסטרו קידס וקסטרו מן. מנכ"ל דודג' סנטר: "כניסתה של רשת קסטרו לתמהיל החנויות מחזק את מעמדו של המתחם באזור נצרת עילית והסביבה ומקדם את גיוון החנויות בתחום האופנה במתחם.
חנות קסטרו
קסטרו בנצרת עילית (צילום: איציק יצחק)
חנות קסטרו
קסטרו בנצרת עילית (צילום: איציק יצחק)

בימים אלה נפתח בעופר דודג' סנטר -נצרת עילית, סניף חדש של רשת האופנה קסטרו. החנות משתרעת על שטח של כ-500 מ"ר וכוללת את ליין הנשים, הילדים- קסטרו קידס וליין הגברים קסטרו מן.

החנות ממוקמת בשדרת החנויות החדשה של מתחם הקניות, צמוד למסעדת תשרין המפורסמת. רשת קסטרו היא התשובה הישראלית לאופנה העולמית המשלבת בתוכה את האהבה והתשוקה לאופנה, איכות ועיצוב ומבוססת על השילוב בין אופנתיות, טרנדיות ועדכניות. הרשת מתמחה בהתאמה מושלמת ומלאה לצרכיו וטעמו של הקהל הישראלי. הקולקציות של קסטרו משלבות הרמוניה של עיצוב אופנתי, תחכום וריגוש לצד איכות, עושר והקפדה, שילוב המעניק ללקוחות ביטחון מלא בבחירותיהם, ומענה אופנתי שלם.

לדברי ענת ונגר, מנכ"ל דודג' סנטר: "כניסתה של רשת קסטרו לתמהיל החנויות מחזק את מעמדו של המתחם באזור נצרת עילית והסביבה ומקדם את גיוון החנויות בתחום האופנה במתחם. זוהי חלק ממדיניות המתחם, לתת מענה לצרכי ציבור הלקוחות שלנו ולהקפיד על שילוב של מגוון רחב של אופנה במחירים סבירים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות