fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית נצרת עילית לשעבר מנחם אריאב ישיק ספר על חייו

ארץ עיר חלום סיפורו של אריאב, יושק ביום שישי בקרית טבעון. "רציתי שהנינים שלי יידעו על העשייה החלוצית במאה הקודמת, על בנייה, קליטה, שליחות, הגשמת חלום ועל העיר שהפכה לחלק כל כך משמעותי מחיי ומחיי המשפחה שלנו, נצרת עילית"
מנחם אריאב
הביא אותו לקריית נצרת. מנחם אריאב ז"ל (צילום: עצמי)
מנחם אריאב
שליחות. מנחם אריאב (צילום: עצמי)

הספר "ארץ עיר חלום", המתאר את מסע חייו של ראש העירייה המיתולוגי לשעבר של נצרת עילית, מנחם אריאב, שעמד בראש העיר במשך 32 שנה, יושק ביום שישי  הקרובב, באירוע חגיגי בקרית טבעון. אריאב מתגורר בטבעון מאז פרישתו יחד עם רעייתו לאה.

תהיה זו השקה חגיגית במעמד בני משפחתו, חברים ושותפים לדרך הארוכה והמוצלחת של אריאב, שהטביע את חותמו על נצרת עילית יותר מכל איש אחר. הספר מתאר את מהלך חייו של אריאב מאז הולדתו ברומניה, דרך עלייתו ארצה, וכמובן היהלום שבכתר, פועלו בנצרת עילית, העיר שהפכה למפעל חייו, והוא מזוהה אתה כפי שטדי קולק ז"ל היה מזוהה עם ירושלים.

אריאב מסביר: "כשכתבתי את הספר חשבתי על ארבעת הנינים שלי. רציתי שידעו על העשייה החלוצית במאה הקודמת, על בנייה, קליטה, שליחות, הגשמת חלום ועל העיר שהפכה לחלק כל כך משמעותי מחיי ומחיי המשפחה שלנו- נצרת עילית. רציתי שיכירו את סיפור חייו של הסבא רבא שלהם, על המשפחה שממנה צמחתי ועל החיים שבנינו כאן, לליה ואני. עבורם ועבור הנינים הנוספים שעוד יבואו, כתבתי את סיפור חיי".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות