fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיבלה ציון 100 בבגרות חמש יחידות בנגינה על פסנתר

מרי ליאן דג'אג'ניזה הרשימה את הבוחנים בבחינת הבגרות וזכתה למחיאות כפיים סוערות
מרי ליאן דג'אג'ניזה (צילום: ישראל פרץ)
מרי ליאן דג'אג'ניזה (צילום: ישראל פרץ)

מרי ליאן דג'אג'ניזה, בוגרת הקונסרבטוריון העירוני בנצרת עילית, קיבלה ציון 100 בבגרות חמש יחידות בנגינה על פסנתר. צוות הבוחנים קם על רגליו בסיום קטע המבחן ומחא לה כפיים. מרי ליאן היא אחת מתוך כ-200 מוסיקאים צעירים, שלוקחים חלק בלימוד מקצועות המוסיקה בקונסרבטוריון העירוני של נצרת עילית.

בניהולו של המוסיקאי והמנצח סמיון קיסר, נלמדים בקונסרבטוריון שיעורי נגינה ומתקיימים קונצרטים ומופעים באירועים עירוניים. תלמידי התיכון שלומדים במרכז ניגשים לבגרות ברמה של חמש יחידות במקצועות הנגינה. מרבית התלמידים עוברים את המבחן בציונים גבוהים ומעת לעת מתגלה כישרון גדול, שזוכה לתגובות התפעלות מצד צוות הבוחנים. "אני מנגנת בפסנתר מאז שהייתי ילדה קטנה. אני מאוד אוהבת לנגן, אבל לא יודעת אם זה המקצוע שאעסוק בו בעתיד", סיפרה מרי ליאן.

צוות הבוחנים, שהאזין לנגינתה של מרי ליאן חשב אחרת. הבוחנים לא הפסיקו להתפעל מהרמה הגבוהה של הפסנתרנית הצעירה והעניקו לה ציון 100 בחמש יחידות פסנתר. ההתרגשות הגדולה הייתה כשהבוחנים קמו על רגליהם בסיום קטע הנגינה ומחאו כפיים.

מנהל הקונסרבטוריון העירוני, סמיון קיסר, הציע למרי ליאן תפקיד מלווה בכיתות חצוצרה וכינור. "מדובר בבחורה כשרונית מאוד, שמשתלבת יפה ותורמת לתלמידים הצעירים",  סיכם סמיון.

מרי ליאן דג'אג'ניזה (צילום: ישראל פרץ)
מרי ליאן דג'אג'ניזה (צילום: ישראל פרץ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות