fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קודקוד: כאן כוח חמסה מנצרת עילית

על נגמ"ש אחד בעזה לוחמים זה לצד זה חבורה של חמישה חיילים מנצרת עילית, חברי ילדות שלמדו באותו בית הספר, סיימו יחד תיכון וקוראים לעצמם "חבורת חמסה"
הערכות כוחות צהל בגבול רצועת עזה (צילום: דו"צ)
הערכות כוחות צהל בגבול רצועת עזה (צילום: דו"צ)

באחד מצוותי הלחימה בעזה משרתים על נגמ"ש אחד, חמישה חיילים מנצרת עילית. צוות לחימה על נגמ"ש כולל 18 חיילים שמשרתים ביחידות שונות ובדרך כלל אינם מכירים זה את זה ומגיעים מערים שונות ויישובים ברחבי הארץ. באופן מקרי, צוותו על נגמ"ש אחד, חמישה חיילים מנצרת עילית, חלקם חברי ילדות, שלמדו באותו בית ספר וסיימו יחד תיכון. החמישייה מנצרת עילית מככבת בבדיחות של החברה בנגמ"ש וסביבם התפתח הומור מיוחד. "הם קוראים לעצמם חמסה, וכולנו צוחקים. מה הסבירות שמתוך יחידות גולני, גבעתי והנדסה קרבית, יצוותו חמישה מנצרת עילית?", סיפר חבר של אחד החיילים.

הערכות כוחות צהל בגבול רצועת עזה (צילום: דו"צ)
הערכות כוחות צהל בגבול רצועת עזה (צילום: דו"צ)

השמועה על החמישייה מנצרת עילית הגיעה גם לאוזניהן של האימהות המודאגות אשר מיהרו ליצור קשר זו עם זו ולשתף האחת את השנייה. "נוצר מעין חוג תמיכה של חמש אימהות, חלקן מכירות האחת את השנייה עוד לפני המבצע, אבל הדאגה המשותפת והחוויה הקשה שעוברת על כולן גורמת לשיחה לזרום כי יש הבנה בין כולן גם בלי מילים", סיפרה אחת האימהות.

אחת האמהות סיפרה כי הייתה השבוע על סף התמוטטות. "הדאגה מוציאה אותי מדעתי, אני לא מצליחה לישון, לא יכולה לאכול, פשוט לא מתפקדת. הגעתי למצב של להגיע לרופא המשפחה ולבקש ממנו כדור הרגעה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות