fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלכס גדלקין: "לא הודחתי"

"אז כידוע לכם רצו להדיח אותי מתפקדי בלי שתהיה להם שום סיבה מוצדקת. אבל כרגע בגלל בעיות חוקיות כאלה ואחרות הנושא נעצר ויעבור להכרעה בבית המשפט. בכל זאת אני רוצה להודות לעשרות התומכים שחיזקו את ידי ותמכו בי" כתב גדלקין בדף הפייסבוק
בשביל מה צריך לעסוק במבנים חקלאים? אלכס גדלקין (צילום: עצמי)
בשביל מה צריך לעסוק במבנים חקלאים? אלכס גדלקין (צילום: עצמי)

סגן ראש עיריית נצרת עילית אלכס גדלקין רשם היום בערב (שישי) בדף הפייסבוק שלו  כי בישיבת מועצת העיר שהתקיימה ביום חמישי לא יכלו להדיח אותו בשל בעיות חוקיות. וכך כתב: "שבת שלום חברים יקרים! רציתי לעדכן אתכם במה שקרה בישיבת המועצה אתמול בדבר פיטורי מתפקיד סגן ראש העיר אז כידוע לכם רצו להדיח אותי מתפקדי בלי שתהיה להם שום סיבה מוצדקת. אבל כרגע בגלל בעיות חוקיות כאלה ואחרות הנושא נעצר ויעבור להכרעה בבית המשפט. ובכל זאת אני רוצה להודות לעשרות התומכים שחיזקו את ידי ותמכו בי לאורך כל הדרך אם בפייסבוק בהודעות ואפילו בהגעתכם פיזית להביע בי תמיכה אתמול בישיבת המועצה.

"דבר זה מחמם את ליבי ומראה לי שאני עושה את הדברים בצורה הנכונה ורק מראה לי שאתם יודעים זאת ומעריכים את פעולותי לטובת העיר ואתם יודעים שאני אכן פועל ולא רק מדבר. כל אותם תומכים שהגיעו אתמול לעירייה תודה רבה שהגעתם לתמוך בי במזג אוויר קר וסוער זה רק מראה כמה איכפת לכם מהעיר וממני. שוב פעם תודה רבה ממעמקי ליבי לכל התומכים. אני בטוח שבזכותכם ורק בזכותכם נגדיל את כוחנו בעיר ובמועצה בבחירות הקרובות ונוכיח לכולם שאנחנו פועלים ולא מפזרים ססמאות  אז שוב פעם תודה רבה ותנו לי את הכוח להמשיך לעשות ולשנות כי רק ביחד נצליח. המשך שבת שלום שלכם ובשבילכם אלכס גדלקין".

מועצת העיר נצרת עילית התכנסה ביום חמישי לישיבת מועצה שלא מן המניין. על הפרק: הדחת סגן ראש העיר, אלכס גדלקין, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו בנצרת עילית. כזכור, בארבע השנים האחרונות שימשו כסגניו של ראש העיר, שמעון גפסו, לא פחות מארבעה חברי מועצה: עדי ברקו, יוסי שפושניק, אלכס גופמן וגדלקין.

ניסיון ההדחה של גדלקין מעורר ביקורת רבה ברחוב הפוליטי בנצרת עילית, לא בגלל חיבת יתר לגדלקין, אלא בגלל ובעיקר התעסקות הפוליטיקאים המקומיים בקטנות, בתככים ובהדחות, בשעה שהעיר קורסת ואובדת לנגד עיני מי שאמורים להוביל את העיר.

היה מי שטען כי פוליטיקה היא עסק מלוכלך, ושאף אחד לא ישחק אותה יפה נפש לנוכח ההתפתחויות במועצת העיר. "בפוליטיקה אין חברים. מי שאומר שכן, פשוט משקר", הסביר השבוע חבר מועצה ותיק. בכל אופן, היה מי שטען שלהדחת גדלקין מהסגנות, עשוייה להיות השפעה על ריצה משותפת של הליכוד וישראל ביתנו בבחירות הקרובות לראשות העיר נצרת עילית.

אלכס גדלקין
 אלכס גדלקין (צילום: ישראל פרץ)

גורם פוליטי ותיק בנצרת עילית, אחד מימי מנחם אריאב, שכבר אינו מעורב רשמית בפוליטיקה המקומית, עקץ השבוע ואמר כי "כולם רוצים את הכיסא שעולה כסף למשלם המיסים בנצרת עילית, אבל לא ראיתי אף אחד שרוצה את הכיסא של סופה אקסנוב, הסגנית ללא שכר. לא ראיתי מישהו שקם לתרום נטו למען העיר, אם אין שכר, לשכה ורכב בצד".

בשבוע שעבר, עם היוודע תוצאת הבחירות לכנסת בנצרת עילית, כשהתברר כי הערבים הפכו לכוח משמעותי בנצרת עילית, יצא אלכס גדלקין בקריאה נרגשת לחברי המועצה להתאחד, נוכח האיום הערבי. "במועצה הבאה יהיו להם כפול חברים", הזהיר, וקרא לחבריו להתאחד ולהתלכד. היו שפירשו זאת כהעברת מסר לקראת הישיבה בנוגע למעמדו, אבל בנצרת עילית, כמו בנצרת עילית, אף אחד לא נוגע באמת בנקודה החשובה באמת. כנראה שהכיסא חשוב יותר

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות