fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נצרת עילית אבטחה על חשבונה תלמידים בירושלים

בעקבות הסערה שפרצה בשבוע שעבר בקרב הורי תלמידי בית הספר אלון, ששהו בירושלים במסגרת מסע ישראלי. גדלקין: "שכרנו מאבטחים על חשבוננו, למרות שעל פי תקנון משרד החינוך, ברגע שנמצאים בתוך עיר לא צריך מאבטחים"
תלמידי נצרת עילית בירושלים (צילום: עצמי)
תלמידי נצרת עילית בירושלים (צילום: עצמי)

עיריית נצרת עילית תגברה על חשבונה את השמירה סביב תלמידי שכבת י"ב, שטיילה בסוף השבוע האחרון בירושלים, במסגרת מסע ישראלי בכל רחבי הארץ.  הורים רבים פנו למנהלת בית הספר, אורנה פישר, ודאגו לביטחון הילדים שלהם, בעקבות המצב הרעוע בירושלים. חלקם אף איים להחזיר את הילדים. ביום רביעי בלילה התקיימה ישיבה מיוחדת, במהלכה הוחלט להמשיך את המסע כרגיל.

ההורים שיבחו את תפקודה של המנהלת פישר, שהייתה קשובה לתלונותיהם ואף דאגה לבקר את התלמידים בליל שישי. ראש העירייה אלכס גדלקין, שביקר אף הוא את התלמידים בליל שישי, אישר כי "העירייה שכרה מאבטחים על חשבוננו, למרות שעל פי תקנון משרד החינוך, ברגע שנמצאים בתוך עיר לא צריך מאבטחים". לדבריו, "המאבטחים מחברת דובדבן סיירו עם הילדים, ישנו אתם באותו הבניין וסיירו בחוץ בלילה. הם תרמו להרגשת הביטחון אצל הילדים".

הבעלים של חברת דובדבן, איתן אזולאי, אמר כי התקבלה אצלו פנייה בהולה מהעירייה להציב שני מאבטחי יום ועוד מאבטח לילה בעלות של 6500 שקל. לדבריו, תחילה ביקשה העירייה 5 מאבטחים, אולם מאוחר יותר נסוגה מבקשתה. יש לציין כי בעוד שבוע תצא משלחת דומה מבית הספר שרת בנצרת עילית, והעירייה תתגבר בטיול הזה את האבטחה. "זה היה מסר להורי התלמידים בבית הספר שרת שאין כל סכנה בירושלים", אמרו בעירייה.

תלמידי נצרת עילית בירושלים (צילום: עצמי)
תלמידי נצרת עילית בירושלים (צילום: עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות