fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סולטנה אפרגן ז"ל, מוותיקות נצרת עילית הלכה לעולמה

בני משפחתה מציינים כי עד לפני כחודש וחצי הייתה בריאה ולא התלוננה על כאבים, עד שהתגלתה אצלה מחלה קשה. "תוך חודש וחצי היא נעלמה לנו"
סולטנה אפרגן
סולטנה אפרגן (צילום פרטי)
סולטנה אפרגן
תמיד במרכז העניינים. סולטנה אפרגן (צילום פרטי)

סולטנה אפרגן ז"ל, בת 80, מוותיקות נצרת עילית, הלכה לעולמה. אפרגן, הותירה אחריה בת אחת, ארבעה נכדים ושמונה נינים, הייתה דמות מוכרת, חביבה ואהובה בעיר. בני משפחתה מציינים כי עד לפני כחודש וחצי הייתה בריאה ולא התלוננה על כאבים, עד שהתגלתה אצלה מחלה קשה. "תוך חודש וחצי היא נעלמה לנו", מספרים בני משפחתה. מאות ליוו אותה בדרכה האחרונה.

היא עלתה לארץ בשנת 1963 ממרוקו, הכירה בארץ את בעלה שלמה ז"ל, שהלך לעולמו לפני מספר שנים. היא עבדה במשך 30 שנה במפעל צ"ד (עלית).  במהלך ההלוויה ספדה לה נכדתה, אושרת בן סדון במילים נרגשות, ואף עין בקהל לא נותרה יבשה. הנכדה אושרת: "סבתא הייתה דמות עם המון שמחת חיים, קשה לנו להאמין שהיא איננה, הייתה אשה צעירה ברוחה ובנפשה, תמיד במרכז העניינים, הלכה בטרם עת".

בני משפחתה מספרים כי מעולם לא אכזבה איש, אם זה בני משפחה או חברים. "המומחיות שלה הייתה הכנת מטעמים, שמם של הפסטלים והסיגרים שלה נודע למרחקים", הם אומרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות