fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סגן ראש עיריית נצרת עילית עתר נגד פיטוריו

אלכס גדלקין דורש מבית המשפט להחזיר לו את תואר הסגן, לשלם לו את משכורותיו מאז פוטר וכן את הוצאות העתירה ושכר טרחת עורך הדין. באופוזיציה טוענים כי ההדחה הייתה חוקית
אלכס גדלקין
אלכס גדלקין (צילום: עצמי)

סגן ראש עיריית נצרת עילית לשעבר, אלכס גדלקין, הגיש לבית המשפט המחוזי לעניינים מנהליים עתירה נגד העירייה, בדרישה להחזיר לו את התואר סגן ראש העיר, להשיב לו את משכורתו מאז חודש פברואר האחרון, החודש בו הודח מתפקידו, וכן לקבל את הוצאות העתירה ושכר טרחת עורך הדין.

כזכור, גדלקין הודח מתפקיד הסגן לאחר ישיבת מועצה בה היה רוב לאופוזיציה, בניגוד לדעת ראש העירייה שמעון גפסו, שלא הסכים עם המהלך. בשבועות האחרונים ממשיך גפסו להתנהל כאילו סגנו לא הודח, ובטקס יום הזיכרון אף זיכה אותו בתואר "סגן ראש העיר", מה שהעלה תהיות רבות בקרב הנוכחים.

באופוזיציה טוענים וממשיכים לטעון כי ישיבת ההדחה הייתה חוקית, והם קיבלו גושפנקא רשמית מהיועצת המשפטית, עו"ד אולגה גורדון. "כמו שיוסי שפושניק הלך לבית המשפט, הוציא כספים ובסופו של דבר נשאר בחוץ, כך יהיה גם עם גדלקין, ועדיף שיפנים זאת", אמרו באופוזיציה, בהתייחסם לסגן הקודם שפוטר על ידם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות