fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: 30 מיליון שקלים הושקעו במתחם הקניות דודג' סנטר

מתחם הקניות דודג' סנטר בנצרת עלית הגדיל את שטחו ב- 3200 מ"ר, פותח 17 חנויות חדשות של מותגים מובילים
מתחם דודג סנטר המחודש (צילום: איציק יצחק)
מתחם דודג סנטר המחודש (צילום: איציק יצחק)

מתחם הדודג' סנטר בנצרת עלית, הנמצא בבעלות קניוני עופר מקבוצת מליסרון, הגדיל את שטחו ב-3,200 מ"ר ומתחדש בהשקעה של 30 מיליון שקלים.  במסגרת ההרחבה יפתחו עוד  17 חנויות חדשות של מותגים מובילים, החידוש כולל גם  מתיחת פנים משמעותית ומרפסת תצפית ייחודית על העיר נצרת שיהווה אטרקציה תיירותית וכן נפתחים במתחם מסעדות ובתי קפה עם נוף מדהים לעיר העתיקה והמקומות הקדושים, עיצוב אדריכלי חדש ושינוי תמהיל החנויות ומקומות הפנאי והבידור.

מתחם הקניות דודג' סנטר נפתח בשנת 2006, המתחם  השתרע על פני כ- 14 אלף מ"ר וכלל  כ 36 חנויות ומותגים כמו: H&O, סופר-פארם, ארומה, אפרודיטה, פיילס,  אופטיקה הלפרין, אלדו, גראס, אייס , מקדולנדס, דומינוס פיצה ועוד.

מתחם דודג סנטר המחודש (צילום: איציק יצחק)
מתחם דודג סנטר המחודש (צילום: איציק יצחק)

עם פתיחת המרכז המחודש  יעמוד שטח מתחם הקניות  על כ –  17,200 מ"ר ואליו מצטרפים  רשתות ומותגים מובילים אשר חתמו לאחרונה על חוזים להשכרת שטחים, דוגמת: רשת פוקס, ללין, קסטרו, קסטרו קידס, נעלי מרקו, סטימצקי, מחסני חשמל, קפה קקאו,מסעדת תשרין, קונדיטוריית שני, קפה לנדוור, זר פור יו, שילב, צילדרן פלייס, מותג הילדים אנג'לו מיו רשת האיפור והקוסמטיקה החדשה סקארה מקבוצת גולברי  ועוד. סה"כ יכלול המתחם 53 חנויות.

לדברי משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר: "הרחבת המתחם ושדרוגו הינו מהלך אסטרטגי אשר מטרתו  להמשיך ולחזק את מעמדו של הדודג' סנטר  תוך הפיכתו  כמרכז קניות מוביל בקרב תושבי נצרת, נצרת עלית והסביבה ומאות אלפי המטיילים והתיירים המגיעים ליעדי תיירות באזור".

עוד מסר רוזנבלום: "אנו צופים עלייה משמעותית במחזורים של החנויות במתחם המחודש, כפועל יוצא של הגדלת כמות המבקרים אשר תגיע לכ – 12 אלף  מבקרים ביום,  בממוצע. לדבריו: "המתחם יעבוד גם בסופי שבוע ויציע בנוסף לחוויית הקנייה גם אפשרויות בילוי ופנאי כמו מסעדות, בתי קפה, משחקייה ועוד.

לדברי ענת ונגר, מנכ"לית מתחם דוג' סנטר:  "אזור מתחם הדודג' סנטר התפתח מאוד בשנים האחרונות והצורך של תושבי המקום   במרכז קניות המשלב חווית  בילוי ותרבות, התבקשה. המטרה שלנו הייתה להכניס בתי קפה, מסעדות ומותגים מובילים, תמהיל שחסר באזור והסביבה הקרובה".

עוד מסרה ענת ונגר: "המהלך לווה בסקר מקיף שנערך בקרב תושבי נצרת והסביבה, במסגרתו בחנה החברה את הרגלי הקניות בדודג' סנטר. מהממצאים עולה כי 40% מהמדגם ציינו שהדודג' סנטר הינו הקניון העיקרי שמבקרים בו, כאשר 41% מהמבקרים מגיעים אליו לפחות פעמיים בשבוע"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות