fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: תושבים רוצים שינוי

"נבחרי הציבור צריכים להבין שהם לא מנהלים את העיר אלא התושבים", אומרים צעירים מנצרת עילית, שהחליטו לקחת את העניינים לידיים
קבוצת גם לי אכפת מנצרת עילית
קבוצה ללא אופי פוליטי. חברי גם לי אכפת מנצרת עילית (צילום: עצמי)

תקראו להם נאיביים, תקראו להם חולמים בהקיץ, אבל בשבועות האחרונים התארגנו מספר צעירים בנצרת עילית, תחת הכותרת "גם לי אכפת מנצרת עילית", שמאמינים כי ביכולתם לשנות דברים, להזיז, לשנות את הנסיגה המתמדת בה העיר נמצאת.

את הקבוצה הקים יעקב שנקו, צעיר בן 29 בוגר תואר ראשון ממכללת עמק יזרעאל. "ראיתי אין ספור פרסומים ברשת החברתית פייסבוק מצד תושבי העיר, רובן עסקו בתלונות, אנשים הביעו חוסר שביעות רצון. עלה לי רעיון להקים קבוצה ממשית שתפעל על מנת לשפר את המצב ולא רק להתעסק בתלונות ובדיבורי סרק".

לשנקו הצטרפו מיכאל שפירו, יפית פיינשטיין, חגית גולדשטיין ואריה ציליק, שהתחילו בגיבוש תוכנית פעולה והעלאת בעיות שמטרידות את כלל הציבור. הקבוצה פועלת בשלושה מישורים, חזות העיר בה הם רוצים לדאוג לטיפוחם של גני שעשועים והפארק העירוני, הוספת זמני פעילות של התחבורה הציבורית בעיר ובטחון העיר כשהמטרה היא לגבש תוכנית בה יפעל כוח שיטור קהילתי וניידות סיור משטרה נוספות.

קבוצת גם לי אכפת מנצרת עילית
קבוצה ללא אופי פוליטי. חברי גם לי אכפת מנצרת עילית (צילום: עצמי)

"אנחנו קבוצה א-פוליטית", ממשיך שנקו "האינטרס שלנו הוא לגרום לציבור להתעורר ולנבחרי הציבור להבין שהם לא אלא שמנהלים את העיר אלא התושבים. המטרה העיקרית היא לקבל שיתוף פעולה מצד העירייה ולא לשמוע כל הזמן על כך שאין תקציב ולכן דברים לא נעשים בעיר".

"הפניות שאנו מקבלים מהציבור הן ההצלחה שלנו", מסכם שנקו "אנחנו בסך הכל רוצים לגדל את הילדים שלנו כאן, לדאוג לרווחת הורינו ולחיות ללא פחד. אם לתושבים לא יהיה איכפת גם נבחרי העיר ינקטו בגישה דומה. המטרה היא לעורר מוטיבציה ולהתאחד, זאת הדרך היחידה שתוביל לשינוי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות