fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: תורם מארה"ב תרם נעליים ומשקפים לנזקקים

ראש העיר אלכס גדלקין גייס תרומה של 540 זוגות נעלים לילדים נזקקים ומאות זוגות משקפים לקשישים
תינוקת אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה

ראש עיריית נצרת עילית אלכס גדלקין, שכנע תורם מארה"ב באמצעות עמותת עזרה לישראל, לתרום 540 זוגות נעלים לילדים נזקקים ומאות זוגות משקפי ראייה לקשישים. התרומה לעירייה בתחילת השבוע ובימים הקרובים תתבצע החלוקה באמצעות אגף שירותי הרווחה

למרות שהדבר אינו מתחום תפקידו, ראש עיריית נצרת עילית אלכס גדלקין מרגיש הוא חייב לעשות משהו לטובת משפחות נזקקות בעיר ולא להסתפק בסל הסטנדרטי של רשויות הרווחה "אני רואה את הקושי של המשפחות לגמור את החודש ולעמוד בכל הוצאות משק הבית ויודע כמה זה לפעמים בלתי אפשרי. גם במשפחות בהן אחד מבני הזוג עובד יש מציאות קשה והתמודדות לא פשוטה ביומיום".

גדלקין , בשיתוף עם מנהלת אגף הרווחה ליאורה לורי, יצר קשר עם תורם אמריקאי פעיל בעמותת עזרה לישראל . בשבוע שעבר הגיע נציג של התורם ללשכת ראש העיר ולאחר ששמע על הנתונים הקשים העביר תרומה של 400 ק"ג אבקת מרק עוף לנזקקים. התרומה הועברה על ידי מנהלת הרווחה ליאורה לורי לידי עמותת "בית החסד" בראשות הרב משה גרוסמן אשר מחלקת מדי שבוע ארוחות חמות למשפחות בנצרת עילית.

ביום ראשון השבוע הגיעה לעירייה משאית עמוסה בארגזים ובתוכם 540 זוגות סנדלים חדשים אורתופדים ארוזים בקופסאות ועוד מאות זוגות משקפי ראייה. הציוד אוחסן במחסן העירייה ובימי הקרובים יחולק על ידי עובדי שירותי הרווחה למשפחות נזקקות בעיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות