fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: פרס המתנדבת הארצית לתיכוניסטית

נטלי טל, תלמידת בית הספר אורט שרת, מתנדבת כבר שנים למען הקהילה. את הפרס קיבלה בטקס מרגש, שהתקיים בחיפה בנוכחות שר החינוך שי פירון
נטלי טל
נטלי טל (צילום: עצמי)
נטלי טל
נטלי טל (צילום: עצמי)

"אני מתחברת לכל המקומות בהם אני מתנדבת", מסבירה נטלי טל (17), תושבת נצרת עילית ותלמידה בכיתה י"א בתיכון אורט שרת, שזכתה השבוע בפרס מתנדבת מצטיינת ארצית ותרומה לקהילה, "פרס שר החינוך לנוער המתנדב", על שם אלעד ריבן ז"ל, המתנדב שנפל באסון הכרמל. מבין הנערים שהיו מועמדים לפרס נבחרו רק 10 מכל הארץ ונטלי היא אחת מהם. את הפרס קיבלה בטקס מרגש, שהתקיים בחיפה בנוכחות שר החינוך שי פירון.

למרות גילה הצעיר נטלי מתנדבת למעלה מארבע שנים במוסדות שונים בעיר ביניהם, "כנפיים של קרמבו", עמותה לילדים עם צרכים מיוחדים בה היא מתפקדת גם בתור מדריכה, בספריה העירונית ובמועדון לנערות מתבגרות בה היא מייעצת להן ומהווה ככתף תומכת.  "התחלתי להתנדב בעקבות אחיותיי הגדולות ולאט לאט התאהבתי בזה. יש לי הרגשה טובה כשאני עוזרת לאחרים ומאוד התרגשתי לקבל את הפרס, אני שמחה שאני יכולה להסב גאווה למשפחה שלי ורוצה להמשיך ולתרום כמה שאפשר"" היא אומרת.

"הפרס הזה לא ניתן לכל מתנדב", מספר יוסי כיתוב, מנהל מינהל חברה ונוער במחוז צפון, "נטלי נבחרה מבין עשרות מועמדים בעזרת האישיות המבריקה שלה, ההתמדה והרצון שלה לשנות. היא דמות דומיננטית ומשמעותית המשפיעה על הסובבים אותה". בנוסף לפעילותה בעיר, נטלי היא גם חברה במועצת התלמידים בתיכון בו היא לומדת. "נטלי היא דוגמא למופת לכל הנוער", מספרת סיגל ברגר מנהלת בית הספר "במקום לבלות מול המחשב היא מתנדבת במשך חמישה ימים בשבוע לאחר סיום יום הלימודים. היא ילדה שנותנת מעצמה בצורה בלתי רגילה והעזרה שלה בקהילה בולטת גם בין כותלי התיכון. היא תלמידה טובה, משקיעה בלימודים וגאווה לתיכון שלנו", אומרת בגאווה המנהלת.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות