fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: מי יציל את הקאנטרי מטביעה?

מאמצים קדחתניים לפתור את המשבר אליו נקלע הקאנטרי קלאב העירוני. המנויים מאיימים בתביעה יצוגית. ממלא מקום ראש העיר, נתנאל טויטו משדר אופטימיות: "אני מעריך שבתוך ימים, לא מספר שבועות ולא חודשים נמצא פתרון".
קאנטרי קלאב בנצרת עילית
קאנטרי קלאב בנוף הגליל (צילום: יצחק סולומון)
קאנטרי קלאב בנצרת עילית
קאנטרי קלאב בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

תושבים מנצרת עילית, מנויים בקאנטרי קלאב בעיר, זועמים על ההחלטה לסגור את הקאנטרי. חלקם אמרו כי יגישו תביעה ייצוגית על הנזקים שנגרמו להם. "הילדים היו בחוגים, הלכו למכון, נהנו בקאנטרי, עכשיו אין להם את זה", זועם אחד המנויים.

המשבר הכספי הקשה הפוקד את החברה לפיתוח נצרת עילית הגיע השבוע אל שולחנו של ממלא מקום ראש העיר נתנאל טויטו. הוא ביקש ללמוד את הנתונים הכספיים ולקבל לידיו מאזנים ודוחות על מנת לאמוד את המצב האמיתי בחברה ולהגדיר מטרות. ביום שלישי השבוע, ביומו הראשון של טויטו בעירייה, קיים ישיבות עם אנשי מקצוע וגורמים המעורבים בהתנהלות החברה והגדיר מטרה, להשיג בתוך מספר ימים, לא שבועות ובוודאי לא חודשים, פתרון שיאפשר פתיחת הקאנטרי.

"לצערי, לנוכח הנסיבות, גורמים שונים הפיצו מידע לא מדויק בלשון המעטה והדיסאינפורמציה רק הלהיטה עוד יותר את היצרים ואת הכעס המוצדק בעיקרון בקרב המנויים".

הפעולה הראשונה שביקש לבצע היא הזרמת מידע מסודר למנויים ושיתופם, ככל שהדבר יתאפשר, בתהליך ובמגעים למציאת פתרון. "חשוב שנפעל בשקיפות מלאה ונעדכן את המנויים בנתוני אמת. העירייה רואה את עצמה מחויבת למצוא פתרון למשבר וזאת מתוך רצון אמיתי להמשיך ולספק את מלוא השירות לתושבים".

במסגרת המאמצים למציאת פיתרון שישחרר את הפלונטר טויטו קיים ישיבות גם עם גורמים ציבוריים מחוץ לעיר "אנחנו פועלים בכל הערוצים האפשריים ומתמקדים לא רק במציאת פיתרון מיידי לפתיחה מחודשת של הקאנטרי אלא בתכנית כוללת שתאפשר פיתרון עומק גם לטווח הרחוק"

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות