fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: מודעות אירוח תחת כל עץ רענן

תושבים מתלוננים, העירייה מנסה להילחם בתופעה ומבהירה: "אין מדובר בתופעה ייחודית לנצרת עילית אלא כזו שניתן למצוא בכל עיר בישראל"
מודעות אירוח עטפו את על העיר. נצרת עילית (צילום: עצמי)
מודעות אירוח עטפו את על העיר. נצרת עילית (צילום: עצמי)

מי שמסתובב בימים אלה בנצרת עילית, לא יכול להתעלם ממדבקות שמודבקות על כל עץ רענן, תמרור או סתם שלט, עם שלל מספרים לחדרי אירוח לפי שעות. האם נצרת עילית הופכת לבירת החטאים של העמקים? כלל וכלל לא ברור, אבל אין ספק שבעירייה מודאגים מהתופעה.

מודעות אירוח עטפו את על העיר. נצרת עילית (צילום: עצמי)
מודעות אירוח עטפו את על העיר. נצרת עילית (צילום: עצמי)

"על פי חוק, אם לא יכול להפוך את הדירה שלו לבית זונות", מסביר גורם בכיר בעירייה, שמבהיר: "גם בעבר וגם בעתיד העירייה נלחמה ונלחמת בתופעה, לא נעשה חיים קלים למפעילי החדרים, שפשוט מזהמים את העיר.

ל"ע, תושב וותיק בעיר, מודה ש"פשוט לא נעים לראות את המדבקות בצמתים ובמקומות מרכזיים. הילדים רואים ושואלים שאלות, מה נסביר להם?", הוא תוהה. לא בטוח שהעירייה מסוגלת באמת לאכוף את החוק, אבל במודעות המודבקות במקומות רבים בעיר הם מבטיחים להילחם. "האנשים האלה עוברים על החוק פעמיים, פעם אחת בהפעלת החדרים למטרות זנות ופעם שנייה בזיהום חזות העיר", מסבירים בעירייה, שמתנחמים: "אין מדובר בתופעה ייחודית לנצרת עילית אלא כזו שניתן למצוא בכל עיר בישראל".

מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה: "העירייה שמה לעצמה מטרה לחסל את התופעה ולטפל בה בשיטת המקל והמקל – במלוא חומרת הענישה. בתוך כך מתבצעת אכיפה הן במסגרת חוק התכנון והבנייה והן על ידי הלשכה המשפטית, מתקיים שיתוף פעולה הדוק עם המשטרה תוך יידוע הגורמים הרלוונטיים לצורך פתיחת תיקים פליליים במידת הצורך וכן הטלת קנסות כבדים על ידי גורמי הפיקוח בעירייה . פעולות אלו הניבו עד כה תוצאות והביאו לדעיכת התופעה למשך תקופה ארוכה. לקראת הקיץ יש התפרצות מחודשת והעירייה נחושה להמשיך ולהיאבק תוך החמרה נוספת באכיפה ובענישה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות