fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערים התחזו לילדיו של שמעון גפסו

צעירים נכנסו לחנות בקניון בנצרת עילית, לקחו מכל הבא ליד והבטיחו שאבא גפסו יבוא לסגור חשבון. גפסו בתגובה: "חבל שיש אנשים כאלה"
שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

משטרת נצרת עילית חוקרת סיפור משעשע, שיכול היה להסתיים אחרת. באחד מימות השבוע שעבר הגיעו שני צעירים לאחת החנויות בקניון one בנצרת עילית, ואמרו לבעל החנות: "אנחנו הבנים של שמעון גפסו, אנחנו רוצים לקחת דברים ואבא יבוא אחר כך וישלם". בעל החנות נטה להאמין להם, אולם חשדו גבר כאשר ראה שהצעירים לוקחים מכל הבא ליד.

שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בעל החנות אינו מכיר אישית את גפסו, אבל את מקורבו חי מלכה דווקא כן. הוא מיהר להרים טלפון למלכה, שתוך דקות ספורות בדק את הסיפור מול שמעון גפסו וגילה כי אין אמת בסיפור. הוא ומיהר לעדכן את בעל החנות. שני הצעירים, שגילו כי עלו עליהם, עזבו את החנות במנוסה ונעלמו כאילו בלעה אותם האדמה. יצוין כי הכל  צולם על ידי מצלמות האבטחה של החנות.

גפסו לא ידע אם לצחוק או לבכות, כאשר התקשרו אליו מתחנת המשטרה בנצרת עילית וסיפרו לו את הסיפור המוזר. "חבל שיש אנשים כאלה", אמר והוסיף: "חינכתי את הילדים שלי שאם קונים משהו משלמים, כך שזה  ברור שלא מדובר בילדים שלי".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות