fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נסגר תיק רשות החנייה נגד גפסו וגולדברג

תיק החקירה שנפתח נגדם לפני למעלה משלוש שנים, בגין חשדות לאי סדרים ברשות החנייה העירונית, נסגר על ידי הפרקליטות
ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: ישראל פרץ)

ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו ועוזרו יעקב גולדברג, יכלו השבוע לנשום לרווחה. תיק החקירה שנפתח נגדם לפני למעלה משלוש שנים, בגין חשדות לאי סדרים ברשות החנייה העירונית, נסגר על ידי הפרקליטות בהיעדר ראיות.

שמעון גפסו (צילום: ישראל פרץ)

כזכור, התיק נפתח בעקבות תלונות על חשד לאי סדרים בתשלום דוחות חנייה. בעקבות חשדות אלה, גפסו נלקח לחקירה והמשטרה ביצעה פשיטה ברשות החנייה. גם עוזרו יעקב גולדברג ,קצין משטרה בדימוס, ששימש בזמנו בתפקיד אחראי על רשות החנייה, נחקר בפרשה ואף היה עצור במשך שבוע ימים.

עיקר החשדות בתיק התייחסו לתשלום בלתי חוקי של דוחות חנייה. הטענה המרכזית הייתה כי גפסו ועוזרו היו מעורבים בביצוע התשלום מכספם הפרטי במטרה לבטל את הדוחות בתמורה לטובות הנאה לכאורה. לאורך כל הדרך, הכחישו גפסו וגולדברג את הטענות המיוחסות להם ואמרו כי מדובר ברדיפה פוליטית.

נגד גפסו עומדים שני תיקים נוספים, שנמצאים לקראת הכרעה בפרקליטות. האחד זכה לכינוי "פרשת דורה" ומעורב בה גם חבר המועצה עדי ברקו, ששימש באותה תקופה מ"מ ראש העיר. פרשת נוספת נוגעת לחשדות לקבלת שוחד לכאורה בשוק העירוני.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות