fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז רפואי העמק מוביל בסקר שביעות רצון ארצי של משרד הבריאות

מטופלי בית חולים העמק בעפולה, הכי מרוצים בארץ מיחס הרופאים והאחיות, מהטיפול ומההדרכה
המרכז הרפואי העמק (צילום דוברות העמק)
המרכז הרפואי העמק (צילום דוברות העמק)
בית חולים העמק
90 שנות בריאות. המרכז הרפואי העמק בעפולה. צילום באדיבות דוברות המרכז

בכירי מערכת הבריאות התכנסו השבוע לכנס לסיכום שנת 2014 והצגת יעדים לשנת 2015, במעמד ח"כ צחי הנגבי, סגן שר הבריאות, מנכ"ל משרד הבריאות ד"ר ארנון אפק, מנכ"ל הכללית אלי דפס ומנהלי בתי החולים בישראל. במסגרת הכנס הוצג לראשונה סקר שביעות רצון המטופלים מכלל בתי החולים בישראל שבדק את שביעות הרצון של המטופלים מהרופאים, מהאחיות, מהטיפול, ממתן המידע והסברים, מתהליך השחרור ומהסביבה הפיזית והתנאים. על פי תוצאות הסקר, קיבל מרכז רפואי העמק את הציונים הגבוהים ביותר בארץ ברוב הקטגוריות, בין בתי החולים המוגדרים בינוניים וגדולים: 89% מהמשיבים מרוצים מאד מצוות האחיות, 87% מרוצים מאד מצוות הרופאים, 86% מרוצים מאד מהטיפול הרפואי שניתן להם, 81% מהמשיבים מרוצים מאד מההסברים וההדרכה שניתנו במהלך שהייתם במרכז הרפואי ו-86% מרוצים מאד מתהליך השחרור מן האשפוז.

מנהלת מרכז רפואי העמק, פרופ' משנה אורנה בלונדהיים שהשתתפה בכנס קיבלה את התוצאות בהתרגשות ובגאווה, "אנחנו גאים מאד בתוצאות הסקר שמבטאות את המקצועיות, את המסירות ואת האיכות הגבוהה של אנשי הצוות שלנו במרכז רפואי העמק. המחקרים מלמדים שהנושאים שחשובים למטופלים הם היחס מהמטפלים, וכן הסברים ומידע על הטיפול ולשמחתי בכל הקטגוריות האלה הצוותים שלנו בעמק מובילים ברמה הארצית. תנופת הבינוי המואצת ב"עמק" והאכלוס הקרוב של בניין אשפוז נוסף, כמו גם הקמת מרכז סרטן לצפון, בוודאי ישפרו עוד את חווית המטופל בסקרים הבאים גם בתחום התשתיות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות