fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלונדון לפגישת מחזור בנצרת עילית

ממקום מגוריו בלונדון, ברוך זכריה, מארגן במרץ מפגש מחזור היסטורי לבוגרי 1964 שסיימו, לפני 50 שנה, את לימודיהם בבית ספר חרמון בנצרת עילית
לונדון
זכריה מוכן לארגן הכל מרחוק. לונדון (צילום מאתר: פנתרדמיה)
לונדון
זכריה מוכן לארגן הכל מרחוק. לונדון (צילום מאתר: פנתרדמיה)

כנסי בוגרים הוא אומנם אירוע שגרתי בנוף הישראלי ובכל זאת, כנס שמציין 50 שנה לבוגרי בית ספר יסודי, שמארגן בוגר שאינו מתגורר בארץ ומלקט את פרטי התלמידים ממקום מגוריו, בלונדון, נחשב ליוצא דופן. ברוך זכריה החליט לקחת על עצמו את המשימה ולארגן את הכנס לבוגרי בית הספר חרמון בנצרת עילית.

"למדתי בבית ספר חרמון משנת 1958 עד לסיום הלימודים בשנת 1964", סיפר זכריה במכתב ששלח לדוברות העירייה באמצעות הדואר האלקטרוני, "הגיעה לידי כתבה על מפגש בוגרים שארגנתם עם המורה אמה בוירסקי. אני מאוד רוצה לארגן מפגש דומה לבוגרי המחזור שלי לציון 50 שנה לסיום לימודינו ואשמח אם תוכלו לעזור לי".

יצוין כי בית הספר חרמון נסגר לפני מספר שנים בשל מיעוט תלמידים. זכריה ציין כי הוא מתגורר בלונדון, אך ישמח להגיע לארץ במיוחד כדי להשתתף בכנס ויהיה מוכן גם לממן את הוצאות הארגון. דוברות העירייה השיבה כי כנס המחזור, שמצוין על ידי זכריה, ציין יובל לכיתה א' ראשונה בנצרת עילית ובשל האירוע ההיסטורי המיוחד זכה לסיוע בארגון . עם זאת, נאמר כי העירייה תשמח לסייע באיתור בוגרי המחזור באמצעות פרסום הפנייה.

זכריה חדור מוטיבציה לקיים את הכנס בקיץ הקרוב. "המחנכת שלי הייתה רבקה רוזנפלד ויש לי רשימה חלקית של חברי לכיתה: זיוה בליקוס, אריה ברמן, דב גליק, פנחס הררי, מנחם סבו, אילנה עמרני".  זכריה מציין פרט נוסף שיכול לעזור: אמו יפה זכריה הייתה דמות מוכרת בנצרת עילית בהיותה מזכירתו של ראש העיר הראשון, מרדכי אלון ז"ל.

לפרטים נוספים, פנו לזכריה במייל: baruch@baruton.com

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות