fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי הוא הנדיב האנונימי?

לא עשיר, אפילו לא אמיד או בעל נכסים, מקפיד לתרום פעמיים בשנה בסתר לנזקקים בנצרת עילית ולעשות זאת בדרך מקורית
תרומה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

"הנדיב האנונימי", כך מכנים באגף הרווחה בעיריית נצרת עילית את האיש שתורם פעמיים בשנה חבילות מצרכים למשפחות נזקקות בעיר, תוך שהוא מקפיד על אנונימיות מוחלטת. כל מה שידוע על התורם שהוא תושב נצרת עילית, בעל משפחה, שכיר שמתפרנס מעבודתו ובמעמדו הכלכלי לא נחשב אמיד או בעל אמצעים. את התרומה הוא מעביר בדרכו המקורית פעמיים בשנה: בראש השנה ובפסח.

תרומה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

האיש מגיע לרשת מזון גדולה בעיר ורוכש שש עגלות עמוסות בכל טוב: ירקות פירות, בשר, עופות, דגים ,שימורים ואפילו ממתקים לילדים. את עגלות עמוסות במצרכים, הוא תורם למשפחות נזקקות בעיר, וכל זאת מבלי שהוא ידע מיהן ומבלי שהן ידעו על קיומו.

התורם, כך התברר, לאגף הרווחה בעירייה מבקש שיצרו קשר עם מספר משפחות נזקקות שידן אינה משגת לרכוש מצרכים לחג. הוא מבקש מעובדי הרווחה לבקש מנציג המשפחה להגיע לסניף רשת מזון בעיר כדי לקחת את המצרכים. "התורם מבקש לשמור על אנונימיות ואנו מכבדים את בקשתו", אמרה מנהלת אגף הרווחה, ליאורה לורי.

התורם בסתר מקבל מכתבי תודה מהעירייה ומהעומד בראשה, אבל התודה האמיתית מבחינתו היא עצם הנתינה. "אני מקווה שאוכל להמשיך ולתת עוד שנים רבות", אמר.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות