fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה קורה שהדוד הופך לדודה?

בשבוע הבא תפתח תערוכת הבוגרים של בית הספר גורן לתקשורת חזותית במכללה האקדמית עמק יזרעאל שעוסקת בין היתר בניתוח לשינוי מין
פרויקט הגמר של הסטודנטית שקד אליה
הדודה איב. פרויקט הגמר של הסטודנטית שקד אליה

למה התרבות הוויראלית והדיגיטלית "מתה" על גבר צעיר שמרטיב במכנסיים? איך אפשר לשרוף את הזמן בטיסות משעממות? מה קורה שדוד שלך הופך לדודה? .  בשבוע הבא (שלישי) תפתח בבית ספר "גורן" לתקשורת חזותית באקדמית עמק יזרעאל תערוכת בוגרים, המציגים בין השאר ספר עם תפיסה עיצובית מרתקת על ניתוח לשינוי מין, סרטון על טרנדים חולניים ברשת ואלבום שיסייע לנו להתמודד עם האבדן בחיינו.

התערוכה במסגרת עבודות הגמר של הסטודנטים,  פתוחה לקהל הרחב בבניין בית הספר "גורן" שבקמפוס האקדמית עמק יזרעאל עד ל-9 באוגוסט.

לעשות במכנסים ולעשות "לייק"
הסטודנט יונתן שלייך יצר את הפרויקט הדמיוני PMe. הפרויקט ממחיש בצורה ביקורתית את הקלות הבלתי נסבלת של "התרבות הוויראלית" ושואל האם כל דבר הזוי ככל שיהיה יכול להפוך לטרנד הבא ברשת?

כשהדוד הופך לדודה

הסטודנטית שקד אליה מצאה דרך מקורית לתאר את הניתוח לשינוי מין של דוד שלה, יעקב, שבגיל 38 הפך לדודה בשם איב. וזאת באמצעות ספר תמונות שובה לב בפורמט בלתי שגרתי, המתעד את השינויים בחייו של יעקב מהילדות ועד לניתוח, והחיים אחריו כאישה אמיתית ושלמה עם עצמה.


פרויקט הגמר של הסטודנטית שקד אליה
הדודה איב. פרויקט הגמר של הסטודנטית שקד אליה

הכאב שבפרידה

בספר "סטפ ביי סטפ" (צעד אחרי צעד) מתארת הסטודנטית-המעצבת ליה בן אפרים בנימה אישית את ההתמודדות שלה בשלבים עם האובדן. הספר הכרוך מחולק לשישה פורמטים וכל אחד מהם מתאר שלב נוסף בהתמודדות. עיצוב הספר נעשה בדרך אמנותית ייחודית ומשלב טקסטים מחקריים ומאמרים בנושא אובדן. הפרויקט מציג פרשנות חזותית-אישית לשלבי ההתמודדות עם אובדן פרטי: הכחשה, כעס, האשמה עצמית, התבודדות, הפנמה והתחלת חיים חדשים.

לכבוד תרועת הפסטיבלים

פסטיבל ראש פינה
פסטיבל מוזיקה ייחודי. פרויקט הגמר של הסטודנטית אלה חזן

פרויקט הגמר של הסטודנטית אלה חזן עוסק במיתוג פסטיבל מוזיקה ייחודי בראש פינה. הפסטיבל פונה לאוהבי המוזיקה וליוצרים מכל התחומים. הפרויקט כולל עיצוב בעזרת אלמנטים חזותיים עם כל מה שמרכיב בניית תדמית של הפסטיבל ושל מוצרים הנלווים לאירוע מסוג זה, כמו כרזות, כרטיסים, תכנייה, אביזרי אופנה ועוד.

"למה מי מת?"
"למה מי מת?" הוא פרויקט מסקרן שייצרה הסטודנטית הדס דוד. הוא עוסק בהתעללות בחיות המשק בשם צרכיה של תעשיית המזון. הדס דוד יצרה סרטוני אנימציה ויראליים להפצה ברשתות החברתיות במדעה להציף את הנושא לראש השיח הציבורי. היא בחרה להשתמש בשפה תמימה לכאורה מלווה באיורים, במטרה ליצור הזדהות אצל הגולש-המתבונן. וזאת בניגוד לתמונות הקשות בנושא זה שאנחנו רואים בדרך כלל. במסגרת הפרויקט יצרה הדס דף פייסבוק שבו היא העלתה את הסרטים שייצרה וגם פוסטים על הנושא. פעילותה האינטרנטית כבר זיכתה אותה בהתעניינות רבה מצד הגולשים והם הגיבו בהתאם.

שתהיה לכם טיסה מרתקת

הסטודנטית אירה סושניקוב יצרה אפליקצית Word wide מיועדת למי שטס הרבה ומשתעמם. בעזרת האפליקציה יכולים הנוסעים המשועממים להעביר את הזמן בנעימים, ללמוד שפות, לתכנן את הטיול ולמצוא מקומות בילוי ולינה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות