fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: עיריית נצרת עילית יוצאת במבצע עירוני למען המאבק בסרטן

בשל ההיענות הנמוכה של הציבור על רקע המצב הביטחוני למבצע "הקש בדלת", החליט ממלא מקום ראש עיריית נצרת עילית, נתנאל טויטו, לקיים ביום שני הבא מבצע נוסף במתכונת עירונית ובשיתוף האגודה למלחמה בסרטן
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)

 

 

המבצע השנתי של האגודה למלחמה בסרטן "הקש בדלת" נפל השנה בעיצומו של גל הטרור. רבים מבין ההורים, מתוך חשש לביטחון ילדיהם,לא אישרו השתתפותם בהתרמה מדלת לדלת. במספר ערים ברחבי הארץ, בהם אירעו פיגועי דקירות, מבצע ההתרמה כלל לא התקיים ובערים אחרות התקיים במתכונת מצומצמת. כתוצאה מכך, כספי התרומות שנאספו לפעילות האגודה למלחמה בסרטן השנה, היו נמוכים באופן משמעותי לעומת שנים קודמות.

נתנאל טויטו
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)

בשבוע שעבר פנתה עליזה שולצר, מנהלת סניפי הצפון באגודה למלחמה בסרטן אל ממלא מקום ראש עיריית נצרת עילית נתנאל טויטו והציגה את הנתונים. טויטו כינס ישיבה דחופה בהשתתפות  יו"ר הסניף בנצרת עילית אלכס גדלקין והחליט על קיום יום התרמה עירוני מיוחד לטובת המטרה. "מדובר במטרה נעלה שנוגעת לכל אחד מיתנו ויש בה כדי לסייע באופן משמעותי למאבק המשותף של כולנו במחלת הסרטן",  הסביר טויטו וציין כי גם בנצרת עילית ישנם חולים רבים הנתמכים בשירותי האגודה למלחמה בסרטן הניתנים לאורך כל ימות השנה, ללא קשר למבצע "הקש בדלת".

בישיבה הוחלט להקדיש את יום שני הבא (16.11) למאבק בסרטן ולקיים יום התרמה עירוני במסגרתו יתבקשו התלמידים להתרים את הוריהם בסכום של 5 שקל.  תנועות הנוער, מתנדבי שנת שירות, מכינאים ומתנדבים רבים, יתרימו בשעות אחה"צ מ במרכזים מסחריים ברחבי העיר והתרמה תתבצע גם במפעלים ובקרב בעלי העסקים בעיר. בעיריית נצרת עילית תתקיים הרצאה של חולה שיספר את סיפור החלמתו מן המחלה ובסיומה תתקיים התרמה מרוכזת לעובדים.

"המטרה היא להציל את מבצע "הקש בדלת" ולגייס כמה שיותר כסף לטובת הפעילות המבורכת והחשובה של האגודה למלחמה בסרטן", הסביר ממלא מקום ראש העיר טויטו וציין את ההירתמות ושיתוף הפעולה של סניף האגודה בנצרת עילית בראשות אלכס גדלקין והרכזת בלאופר, וועד ההורים הישובי בראשות יוסי אקריש, בתי הספר ואגף החינוך בעירייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות