fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לזכר צביקה ז"ל

חברים ובני משפחה השתתפו בצעדה לזכר צביקה קפלן ז"ל, שנפל במבצע צוק איתן בעזה
עצרת לזכרו של צביקה קפלן ז"ל
עצרת לזכרו של צביקה קפלן ז"ל (צילום: עצמי)

ידיעות הגליל 8.8כ-1200 אנשים השתתפו בצעדת תמיכה בחיילי צה"ל בירושלים אותה ארגנו חבריו ומשפחתו של סרן צביקה קפלן שנהרג בקרבות בעזה בשבוע שעבר. חבריו של צביקה וחברי קיבוץ מירב שבגלבוע, הקימו בימים האחרונים לזכרו את "כוח צביקה" המקיים מפגני תמיכה בצה"ל בכל רחבי הארץ, המשתתפים בצעדה הגיעו מכל הארץ וצעדו מהקונסוליה האמריקאית אל רחבת הכותל שם קיימו עצרת תפילה למען החיילים.

בין המשתתפים הרבים היו גם חברי הכנסת מוטי יוגב ויוני שטבון, רבנים ואישי ציבור. שטבון אמר בעצרת כי ההמונים שהגיעו לצעדה הם מסר לצה"ל ולמקבלי ההחלטות שהעורף איתן ונותן אור ירוק להכריע את החמאס. אל אלמנתו של קפלן, עדי, שהשתתפה בצעדה, אמר שטבון כי "התעצומות הבלתי נתפסות שלך, לקום מתוך שבעה לחיזוק לוחמי צה"ל, היא שיעור גדול לעם כולו בהבנת משמעות העורף ללוחמים שבחזית".

עצרת לזכרו של צביקה קפלן ז"ל
עצרת לזכרו של צביקה קפלן ז"ל (צילום: עצמי)

אביו של צביקה, יהודה קפלן אמר בעצרת "אחדות ישראל הייתה נר לרגליו של צביקה, הערבות ההדדית מהווה חלק גדול מנשמתו והיוותה את אחד המסרים המרכזיים בחינוך שהעניק לחניכיו בצבא. ויתרנו על חבל ארץ ששייך לנו והנה התוצאה, עצובה וכואבת. איננו רוצים לשלם יותר בדם בנינו על זלזול כזה בחלקי המולדת" קרא האב השכול.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות