fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא שוכחים את חנן אוחיון

ביום ראשון הקרוב, יצוין יום הולדתו ה- 34 של חנן אוחיון, הכבאי שנספה באסון השריפה בכרמל. משפחתו תכניס באותה העת לזכרו ספר תורה בבית הכנסת בנצרת עילית. רעייתו רוז מספרת עד כמה היא מתגעגעת אליו
חנן אוחיון ז"ל
התמונה האחרונה. אוחיון מניח תפילין באוטובוס הסוהרים בדרך לשריפה (צילום: אלבום משפחתי)

ביום ראשון הקרוב, היה אמור חנן אוחיון ז"ל, הסוהר שנספה באסון השרפה בכרמל, לחגוג יום הולדת 34,  במקום זאת ייערך טקס הכנסת ספר תורה על שמו בבית הכנסת בו נהג להתפלל.  רעייתו רוז ושני ילדיו שגב וכרמל, יכניסו ספר תורה מהודר לבית הכנסת 'אור חדש' בנצרת עילית.

את האות הראשונה בספר התורה כתב בנו, שגב, שאביו היה עבורו דמות ומודל ליקוי. "עברו שנתיים וחצי קשות מנשוא, בהן אני מנסה להנציח את יקירי בכל דרך אפשרית כשהאינטואיציה האישית שלי ודמותו של חנן מלווה אותי", מספרת בכאב אלמנתו, רוז.

"האמונה אומרת שמכניסים ספר תורה לעילוי נשמת המת, זה היום בו הוא נולד מחדש וזה מה שגרם לי לבחור ביום הכנסת ספר תורה- יום הולדתו. כנראה שיש השגחה אלוהית לכך שהיד המכוונת דאגה לסגירת מעגל עם יקירנו חנן ז"ל".

חנן אוחיון ז"ל
התמונה האחרונה. אוחיון מניח תפילין באוטובוס הסוהרים בדרך לשריפה (צילום: אלבום משפחתי)

הסיפור המלא ביום שישי ב"ידיעות הגליל"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות