fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כסף קטן, לב גדול

סנדרין סבן פקחית עיריית נצרת עילית, מצאה ארנק עם כסף קטן, רק 47 שקלים. לא היו בו מסמכים מזהים, אבל ברור היה שהוא שייך לאישה זקנה. סנדרין לא ויתרה עד שאיתרה את בעלת האבידה והחזירה את הארנק
סנדרין סבן והארנק האבוד (צילום: ישראל פרץ)
סנדרין סבן והארנק האבוד (צילום: ישראל פרץ)

47 שקלים זה כסף קטן, אבל יש אנשים שבשבילם גם כסף קטן הוא משמעותי. סנדרין סבן, פקחית בעיריית נצרת עילית, מצאה השבוע ארנק זרוק על הרצפה בסמוך לחנות אפיפית במרכז רסקו. "פתחתי את הארנק וראיתי שהוא מכיל רק כסף קטן. היו בו 47 שקלים ולא היו שום מסמכים מזהים של בעליו", אמר סבן.

סבן התקשרה למנהל הפיקוח העירוני אלכס אשורוב ושאלה אותו מה לעשות. אשורוב אמר לה לנסות לאתר את בעלת האבידה למרות שמדובר בכסף קטן. "נכנסתי לחנות אפיפית ושאלתי אם ידוע להם על קונה שאיבדה ארנק עם כסף", היא משחזרת, "הם אמרו שלא, אבל בכל זאת השארתי את מספר הטלפון שלי בחנות ואמרתי למוכרת שאם תגיע אישה ותחפש ארנק שתפנה אותה אלי".

למחרת הגיע הטלפון מבעלת האבידה. כפי ששיערה הפקחית, מדובר היה באישה זקנה שערכה קניות באזור ואיבדה את הארנק. סבן ומנהל הפיקוח אלכס אשורוב הגיעו עד לשכונת מגוריה של האישה והחזירו לה את הארנק. האישה הייתה מופתעת. "אין לי מילים איך להודות לכם", היא אמרה בהתרגשות, "זה לא הרבה כסף אבל זה הרבה תשומת לב והרבה טוב לב של אנשים טובים".

סנדרין סבן והארנק האבוד (צילום: ישראל פרץ)
סנדרין סבן והארנק האבוד (צילום: ישראל פרץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות