fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יושב בקיבוץ גבע על המים

אריק קרומפטון מקיבוץ גבע במקור מסאן פרנסיסקו החליף את האוניברסיטה במחנה 80 והחליט לעלות ולהתנדב לצה"ל. לתושבי הצפון הוא יכול להבטיח "גם בחג יש מי ששומר עליהם"
אריק קרומפטון (צילום: דובר צה"ל)
אריק קרומפטון (צילום: דובר צה"ל)

לפני שלוש שנים עוד הייתם מוצאים אותו באוניברסיטה ממוזגת בקליפורניה, שם היה בעיצומו של תואר בהנדסת המחשב. היום תוכלו למצוא את אריק קרומפטון (24) בשטח עם הטנקים, כמו שיריונר אמיתי. "ידעתי שאני רוצה לעבור לגור בארץ, לכן לא כל כך עניין אותי להמשיך באוניברסיטה", הוא משחזר.

"הטירונות הקרבית היו חוויה מיוחדת. היה מעניין להיות בן 23 בתוך הטירונות שהכי מבוגרים  אולי בני 20, אבל המפקדים לא מתייחסים אלייך אחרת וכולם חיילים ובסופו של דבר כולם עוברים את הקשיים יחד וזה בסוף מה שחיבר בין כולנו ובנה את הקשר".

את הטירונות סיים בהצטיינות, אך מרגש מכך – הוריו הגיעו לארץ לטקס קבלת הכומתה. "אחרי שאבא הגיע לארץ וראה אותי מקבל את הכומתה הוא היה מאוד גאה, הוא ראה שזו ההחלטה הנכונה עבורי".  בהמשך עלה לאימון מתקדם "שם היה יותר מעניין, באמת משתמשים בטנקים, רואים איך עובדים כמחלקה וטנק , בסוף סיימתי מופת גדודי", הוא מתגאה.

אריק קרומפטון (צילום: דובר צה"ל)
אריק קרומפטון (צילום: דובר צה"ל)

הסיפור המלא יתפרסם ביום שישי (6.9) בעיתון "ידיעות הגליל"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות